חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

חייגו 0529252323

קיצור דלת ממד, חיתוך דלתות ממד לאחר ריצוף בחיפה

החלטתם לרצף ולשפץ את הדירה או להתחדש פרקט? הבעיה המרכזית בשיפוץ היא השינוי בדלת הממ"ד שמבחינת בגובה היא תשתנה מאוד , וצריך לתקנה במהירות. צריכים לתקן דלת ממד, להחליף ידיות לדלת ממד, או לתקן דלת ממד לפני קבלת טופס 4.
מה העבודה הנדרשת? לתאם מול אייל שרותי פריצה ומנעולנות, על מנת לבצע תיקון זה ניתן לבצע זאת גם לפני הריצוף. ע"מ להגיע לרמת גימור מושלמת רצוי לסכרן בינינו ולבין איש הריצוף או מתקין הפרקטים. ובאייל תמצאו מקצרי דלתות ממד.

מה עליכם לעשות? לקצר את דלת הממ"ד לפי מידות הריצוף החדש.
נגיע לדלת הממ"ד ונקצר אותה לפי המידות החדשות, את החיתוך נסגור עם סף מתאים לדלת כדי לשמור על גימור מושלם ולשמור על דלת הממד מפני נזקי רטיבות.
לאחר קיצור הדלת נבצע כיוון נכון של דלת ממ"ד ,להבדיל מקיצור דלת פלדלת רגילה פה צריך דיוק רב יותר,כי בדלת פלדה ישנו סף מתכוונן ובדלת הממד זו מיקשה אחת.
למה עליכם להזמין שרות קיצור דלתות בחיפה? עבודה מדויקת ומקצועית המבוצעת רק ע"י כלים חדישים ומיוחדים לקיצור דלתות ממד.
מה עלינו להכיר? הדלת תהיה מוגנת בפני הדף בלבד.

עבודות חיתוך דלת ממ"ד בחיפה והסביבה:

כל יום מוצאים חלודה בדלת ממ"ד, קורזיה בתחתית הדלת של הממ"ד? כל יום נשארים שאריות חלודה מתחת לדלת? 
משטיפות  במים על יד דלת הממ"ד נגרמת חלודה מתחת לדלת. במקרה זה נפעל באותה דרך במקרה של ריצוף ושנוסיף  ניקוי החלודה והקורוזיה וסגירה עם סף אלומיניום .

חייבים למיין שקיצור דלתות יבוצע רק ע"י מתקן דלתות מורשה ולא בידי חובב שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת..
לכן הזמינו את צוות אייל שירותי פריצה ומנעולנות 24/7 לעבודה זאת.

שירותי הדלתות שאנו נותנים.

קיצורי דלתות, מכירת דלתות, תיקון דלתות, עיצוב דלתות,תיקון סף לדלת, איזון דלתות, טפטים לדלתות, מגנטים לדלתות, פריצת דלתות, הרמת דלתות לאחר ריצוף, החלפת מנעולים לדלתות, התקנת מנעולים עם טביעת אצבע, שיווק דלתות, החלפת דלתות, הרכבת מנעול ביומטרי, הגבהת דלתות, קודנים לדלתות, קודנים לשערים, קודנים ללובי מגורים.

תגיות חיפוש

קיצור לדלת בחיפה והסביבה- תגיות חיפוש: קיצור דלתות בחיפהI קיצור דלתות רב בריח בחיפה | קיצור דלתות שריונית חוסם בחיפה|קיצור דלתות ממ"ד בחיפהI קיצור דלת ממ"ד לאחר ריצוף בחיפה, קיצור דלת ממ"ד לאחר הרכבת פרקט בחיפה, קיצור לדלת פלרז בחיפה, קיצור דלתות כניסה בחיפה-קיצור דלתות פנים בחיפה-קיצור דלתות עץ בחיפה-תיקון דלתות ממד בחיפה. תיקון דלת ממד, תיקון ידיות לדלת ממד בחיפה-קיצור דלת ממ"ד לאחר ריצוף בחיפה

דילוג לתוכן