חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

חייגו 0529252323

קיצור דלת ממד, חיתוך דלתות ממד לאחר ריצוף בקריות

החלטתם לרצף ולשפץ את הדירה או להתחדש פרקט? הבעיה המרכזית בשיפוץ היא השינוי בדלת הממ"ד שמבחינת בגובה היא תשתנה מאוד , וצריך לתקנה במהירות. צריכים לתקן דלת ממד, להחליף ידיות לדלת ממד, או לתקן דלת ממד לפני קבלת טופס 4.
מה העבודה הנדרשת? לתאם מול אייל שרותי פריצה ומנעולנות, על מנת לבצע תיקון זה ניתן לבצע זאת גם לפני הריצוף. ע"מ להגיע לרמת גימור מושלמת רצוי לסכרן ביננו ולבין איש הריצוף או מתקין הפרקטים. ובאייל תמצאו מתקין דלתות.
נגיע לדלת הממ"ד ונקצר אותה לפי המידות החדשות, את החיתוך נסגור עם סף מתאים לדלת כדי לשמור על גימור מושלם  ולשמור על דלת הממד מפני נזקי רטיבות.
לאחר קיצור הדלת נבצע כיוון נכון של דלת ממ"ד ,להבדיל מקיצור דלת פלדלת רגילה פה צריך דיוק רב יותר.
למה עליכם להזמין שרות קיצור דלתות בקריות? עבודה מדוייקת ומקצועית המבוצעת רק ע"י כלים חדישים ומיוחדים לקיצור דלתות ממד.

מה עליכם לעשות? לקצר את דלת הממ"ד לפי מידות הריצוף החדש.
מה עלינו להכיר? הדלת תהיה מוגנת בפני הדף.

עבודות חיתוך דלת ממ"ד בקריות:

כל יום מוצאים חלודה בדלת ממ"ד, קורזיה בתחתית הדלת של הממ"ד? כל יום נשארים שאריות חלודה מתחת לדלת? 
משטיפות  במים על יד דלת הממ"ד נגרמת חלודה מתחת לדלת. במקרה זה נפעל באותה דרך במקרה של ריצוף ושנוסיף  ניקוי החלודה והקורוזיה וסגירה עם סף אלומיניום .

חייבים למיין שקיצור דלתות יבוצע רק ע"י מתקן דלתות מורשה ולא בידי חובב שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת..
לכן הזמינו את צוות אייל שירותי פריצה ומנעולנות 24/7 לעבודה זאת.

שירותי הדלתות שאנו נותנים.

קיצורי דלתות, מכירת דלתות, תיקון דלתות, עיצוב דלתות,תיקון סף לדלת, איזון דלתות, טפטים לדלתות, מגנטים לדלתות, פריצת דלתות, הרמת דלתות לאחר ריצוף, החלפת מנעולים לדלתות, התקנת מנעולים עם טביעת אצבע, שיווק דלתות, החלפת דלתות, הרכבת מנעול ביומטרי, הגבהת דלתות, קודנים לדלתות, קודנים לשערים, קודנים ללובי מגורים.

תגיות חיפוש

קיצור לדלת בקריות- תגיות חיפוש: קיצור דלתות בקריותI קיצור דלתות רב בריח בקריות | קיצור דלתות שריונית חוסם בקריות|קיצור דלתות ממ"ד בקריותI קיצור דלת ממ"ד לאחר ריצוף בקריות, קיצור דלת ממ"ד לאחר הרכבת פרקט בקריות, קיצור לדלת פלרז בקריות, קיצור דלתות כניסה בקריות-קיצור דלתות פנים בקריות-קיצור דלתות עץ בקריות-תיקון דלתות ממד בקריות. תיקון דלת ממד, תיקון ידיות לדלת ממד בקריות-קיצור דלת ממ"ד לאחר ריצוף בקריות

דילוג לתוכן