שכפול מפתח לרכב

שחזור מפתח לרכב

כל מי שאי פעם איבד את מפתח הרכב שלו יודע שהחלפת מפתחות לרכב מודרני יכולה להיות יקרה למדי, תלוי בדגם. אם אתה מאבד את המפתח וננעל ברכב שלך, יכול להיות יקר להחליף אותו, במיוחד אם זה המפתח לביתך או לעסק שלך.

אם קנייה מקוונת אינה אפשרות קיימא, תמיד תוכל להשיג מפתח כפול לרכב משירות המנעולן רכב המקומי או מהמנעולן שלך. הקפד ליצור קשר עם הסוחר או המנעולן רכב כדי להכין עבורך מפתח שבב כפול. סוכנות הרכב עולה לכם יותר כסף אם תבחרו במפתח שבב כפול עבור סוכנות הרכב ו / או שירות המנעולן הרכב שלכם. אם אתה זקוק למפתח חלופי או אפילו לשכפול של מפתחות הרכב הנוכחיים שלך, פנה למומחים שלנו ב- אייל שירותי פריצה ומנעולנות למידע נוסף.

בעוד שרוב המקשים זמינים בפחות מ -200 שקלים, שירות שכפול אקספרס מציע מפתחות הדורשים תכנות שניתן לבצע על ידי שירותי שחזור ושכפול המפתח של סוכנות הרכב.

שחזור מפתח לרכב לאחר אבדן

שירותי שכפול מפתח לרכב מספקים גם שירות זה והם זמינים גם לייצור מפתחות חלופיים למכוניות במקרה שהמפתח ניזוק, נגנב או אבד. בנוסף לחיתוך מפתח חדש, הטכנאים הניידים שלהם יכולים לתכנת שבב משדר למפתח הרכב להצתת הרכב ולתקן את ההצתה במידת הצורך. ברגע שלשירות המפתחות יש את המפתחות, הוא מתכנת אותם וחותך אותם כך שיעתיקו את מפתח הרכב עם השבב. אם יש לך מפתח שבב שתוכנת, אתה יכול גם לתכנת אותו בעצמך.

לשם כך נדרש שירות שכפול מפתח לרכב שיכול לספק שירות זה ללא בעיות, אך עדיין מדובר בתהליך שונה משכפול.

שכפול מפתח שאבד לרכב

בנוסף, הצעד הראשון להשיג עותק של מפתח הרכב שלך ממשכפל מפתח ראשי מנוסה שהוא המאסטר בשכפול מפתחות לרכב ב- אייל שירותי פריצה ומנעולנות הוא למלא אותו. וודא כי לשירות המפתחות לרכב שבחרת יש את היכולת להיות משכפל מפתחות מורשה של החברה אתה מוכן לייצר מפתח שבב כפול. כאשר אתה קונה את מפתחות הרכב שלך באינטרנט, בדוק את המפתח שמגיע עם החנות ובדוק אותו לפני שאתה קונה אותו באינטרנט. וודא גם שאתה בוחר מנעולן שהצליח להעתיק מפתחות שבבים בעבר.

מפתחות לרכב אקספרס או העתק מפתח פשוט מבקשים ממך לספק את המידע אודות המכונית הזקוקה למפתח ותקבל את המפתח בדואר כעבור מספר ימים. לאחר שהפרטים ידועים, המנעולן יכול לקבוע איזה סוג מפתח רכב להחליף. אם איבדת את מפתחות הרכב שלך, מנעול לרכב הוא אפשרות טובה אם הם יכולים להגיע ממיקומך, במיוחד אם הם מגיעים מאותו מיקום כמו הבית או המשרד שלך או אפילו מחניון סמוך. הם גם יכולים לעזור לך אם ברצונך לשלוף מפתח שבור ממכונית  או מפתח בית.

כדי להחליף מפתח שבור לרכב, אתה יכול להשתמש בקוד מפתח מוקלט המחובר לרכב שלך. אם המכונית שלך משתמשת במפתח משדר או מפתח מרחוק, שירות מפתח יכול ליצור מפתח חדש עבורך על ידי תכנות הקוד החדש. מנעולני רכב יכולים גם לחתוך את מפתחות הרכב תוך מספר דקות, בדרך כלל בעזרת חותך לייזר או חותך לייזר.

תהליך זה אינו כרוך בהכרח בתכנות מפתח מאסטר או משדר, אך עבור מפתחות כפולים אתה זקוק למפתח פיזי וגם למפתח עובד. ניתן להכין מפתח כפול לרכב מכל מפתח שאתה מחזיק, כל עוד הוא המפתח הפיזי, על פי אתר החברה.

מחיר שכפול מפתח לרכב

עלות הכנת מפתח לרכב תלויה גם לאן הולכים להשיג אותו, אך מנעולנים רבים יכולים להשיג אותו תמורת כמעט 250 שח או פחות. אתה יכול לבקש ממנעולן הרכב שלך ליצור מפתח שכפול עבורך, או שאתה יכול לשכפל את המפתח בעצמך על ידי לקיחתו לחנות החומרה המקומית שלך. לסיכום, עלות החלפת מפתחות הרכב במכונית בקיאה ומנוסה – מנעולי מפתחות – משתנה בהתאם למצב.

אתה יכול להסתכל ברחבי האינטרנט ולראות איזו מכונית – חברות החלפת מפתחות מציעות את המחירים הטובים ביותר עבור המפתחות שלך. אם אתם מחפשים מפתח כפול לרכב עם שבבים, הסתכלו בכמה טיפים שאנו מציעים והסתכלו בעצמכם.

רוב שירותי המפתח אינם מצוידים להעתקת המפתח – המכונית – אך לחלקם יש כלים מיוחדים לחיתוך מקשים לייצור מפתחות חדשים באופן מיידי. השתמש במכשיר זה כדי לשכפל את מפתח הרכב שלך ולגזור את שני צידי המפתח החדש. אם יש לך מפתח משדר ורוצה רק מפתח שני שיפתח את הדלתות החיצוניות של המשאית שלך, תוכל להשיג מפתח בסיסי או להתאים לך את המנעול. מומחה למפתחות רכב יכול לתת לך סוג כזה של טרנס בעת שקילת המפתח, ניתן לחתוך אותו כדי לקבל את קוד מפתח הרכב בו אתה משתמש. אם שיני המפתח שלך אינן תואמות את המנעול שלך עקב בלאי, תזדקק למפתח רזרבי כדי לפתוח את הדלת.

Picture of אייל לוק
אייל לוק

אנו באייל שירותי פריצה ומנעולנות נותנים שירות מסביב לשעון בכל רחבי הארץ ובפריסה ארצית רחבה.

מכבדים את כל סוגי האשראי

מעניקים שירות לכל סוגי המנעולים:

שתפו לחברים את הדף!
פייסבוק
ווצאפ
דילוג לתוכן