חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

תיקון דלת פלדלת

מחפשים מנעולן לתיקון דלתות, כאן באייל שירותי פריצה ומנעולנות תמצאו מנעולן מקצועי ואמין 24שעות כאן
 

שירותי תיקון דלת פלדלת ודלתות כניסה

כולנו נזקקים לשירותיו של מנעולן לפחות פעם אחת במקרה הטוב, דוגמאות שאנו קוראים למנעולן – תיקון דלת פלדלת, תיקון דלת כניסה, המצב הלא נעים וחסר האונים קרה לכל אחד מאיתנו, מסיבות איבוד  המפתחות,בכל סיטואציה שהיא, בהיתקעות המפתח בדלת או במקרה ביש – פריצה לבית, לדוגמא. על כל פנים, בכל מצב שכזה אנא פנו למנעולן מוסמך בלבד. מאייל שירותי תיקון דלת פלדלת ופריצת מנעולים. אצלנו זה דבר שיגרתי – אתם לא שונים ומיוחדים באם יום אחד מצאתם עצמכם זקוקים למנעולן מוסמך מקצוען יש לכם כתובת לכל תרחיש.
 

מה לעשות שנתקעים ללא אפשרות לפתוח את הדלת

שירות תיקון דלת כניסה ודלת פלדלת נכון גם לבתים פרטיים וגם לבתי עסק. לרוב שירות תיקון הדלתות הינו מיידי ולכן זה נקרא שירות חירום – נשארתם מחוץ לבית ללא מפתח נוסף ואין מפתח ספייר לקרובי משפחה כל שהם, או שחלילה – אחד מבני הבית תקוע בתוך הבית עם מפתח שבור בחור הצילינדר ללא יכולת לפתוח את הדלת. זהו חוסר אונים. לא נותר בררה אלא לקרוא למנעולן מנוסה ומקצועי רצוי מאוד לבחור בקפידה מנעולן בעל וותק וניסיון, באייל אנו עובדים באופן ישיר מול משטרת ישראל. זכרו להזמין אך ורק מנעולן מוסמך ומורשה בלבד.
 

חובת קבלת אישור בעל הנכס לפריצה

עליכם לזכור פריצת מנעולים ופריצת דלתות, ותיקון דלת פלדלת, עלולה להיות עבירה פלילית, אם אינה מבוצעת על ידי בעל הדירה או נכס מסוים, חובת אישור ממנו שהנכס רשום על שמו ועם הצגת תעודת זהות וחוזה. מומלץ ביותר לבקש מהמנעולן תעודת יושר ממשטרת ישראל ותעודת מקצוע מנעולן,  המאפשרת לו לעסוק בתחום (זהו מקצוע פתוח ולכן בחרו בקפידה את המנעולן שאתם מעוניינים להזמין).

תיקון דלת הגעתם למקום הנכון ולצוות הכי מקצועי.

יש הרבה מצבים שניתן לזהות דלת שאינה תקינה עם תקלות נלוות כגון דלת נפתחת קשה, מפתח לא מסתובב, או דלת לא נפתחת כלל ועוד מצבים שגורמים לדלת לחרוק.

לא למהר ולהיכנס להחלטה והוצאות ברכישת דלת חדשה, קודם מומלץ אם ניתן לתקן את הדלת כי ברוב הסיכויים אכן ניתן לעשות זאת, מומלץ להתייעץ עם מתקין דלתות או מנעולן מוסמך ולחסוך עלויות מוגזמות.

בדלת הכניסה לבית לרוב פלדלת מורכבת עם צירים חזקים יותר מצירים של חדר,דלת הכניסה לבית כבדה יותר ומופעל עומס רב יותר על הצירים.

דלתות החדרים בבית (חדרי פנים) גם הן יושבות על צירים, צירי פייפ וצירי ספר הגורמים להן לנוע על הדלת לצורך פתיחה וסגירת הדלת.

לרוב ניתן לתקן את דלתות הבית למעט שבירות וונדליזם .

דילוג לתוכן