חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

אם יש דבר שלמדתי מתיקון דלתות כניסה, זה שאיכשהו אני אף פעם לא ממש מבין את זה נכון. לעתים קרובות אשם לחות בנזק שהיה לי לחפור ולהחליף, אך אם היה זה החלק החיצוני של משקופי הדלת שנדרש לתיקון, חובה היה לתקן אותם בחיפה, והקריות. אם יש משהו שלמדתי מתיקון דלת הכניסה שלי, זה לא לבזבז זמן מכיוון שבטיחותך עלולה להיפגע ברצינות. הזמן שלוקח לתקן דלת עץ רקובה תלוי במידה רבה עד כמה התפשט הריקבון, ודלתות שמבצבצות הן תיקונים בבית – בעיות שכולנו מכירים הן תיקונים פשוטים.

אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד לתקן דלת עץ מעוותת או להזדקק לחלקי חילוף לדלתך בכל אזור בביתך, התקשר אלינו בטלפון 0529252323 לייעוץ בחינם.

מומחה מנוסה לתיקון והתקנת דלתות יכול לפתור במהירות בעיות ואז להציע לך הצעה ראשונית לתיקון. אם משקוף הדלת שלך שלם, מלבד כמה תיקונים קלים הדורשים התייחסות, זוהי אלטרנטיבה טובה לתקן אותו בחיפה. עם זאת, אם אתה מעדיף לתת למישהו אחר לעשות את העבודה בשבילך, אתה יכול להזמין אומן מקצועי שיתקן את הדלת הפגומה שלך.

מדריך פשוט אחר צעד זה מראה לך כיצד לתקן חור בדלת חלולה. יש לך גם את מה שאתה צריך אם אתה רוצה ללמוד כיצד לתקן את החור, הנלמד במדריך תמונות פשוט שלב אחר שלב במדריך זה.

מנעולן בחיפה יעזור לך להחליט אם לתקן פנל דלתות מוסך משונן או לא לצרכים שלך. השלבים לתיקון דלת פורניר חלולה מכוסים במקומות אחרים בעמוד זה, כגון ההוראות שלב אחר שלב לערכת תיקון דלתות.

צפו בסרטון זה כדי לראות כיצד לתקן דלת עץ שנראית בלתי ניתנת לתיקון. יש מעט מאוד דברים שיכולים לקרות לדלת שתוכל לתקן, אך נגר מנוסה מתקן את החלקים הנרקבים של הדלת. בין אם אתם מתקנים שער מאוגד בן שנה או דלת מוסך חדשה, אנו נראה לכם כיצד לזהות את הבעיה ולתקן אותה במהירות ובעלות חסכונית. אנו נזהה את המקור שלך ונמליץ על תיקונו, וכן נספק הדרכה שלב אחר שלב בתהליך.

דלתות צבועות הכי קלות לתיקון מכיוון שאתה פשוט ממלא את הסדקים והסדקים במרק העץ המתאים, המתן עד שהתיקון מתקשה, משייף אותו ואז צובע מחדש לצבע מעל שאר הדלת. כדי לתקן סדקים בשיער בדלתות צבועות, עדיף להשתמש במרק עץ כך שלא תצטרכו לשייף את המשטח. ניתן לתקן את החורים והגופים החלולים של דלת על ידי מילוים בבידוד קצף ריסוס, הברגה בתיקון דלתות מוחלק בחומרי מילוי עץ ומילוי סדקים וסדקים במילויי עץ מתאימים, ואז שיוף ולכה.

מרק עץ ומילוי יכול לסייע בתיקון סדקי דלתות, אך ישנם הבדלים קלים בין שני החומרים, והם אינם גורמים לאותן בעיות.

גודל פתח הכיס יעבוד כתחליף, אך אם יש לך דלת פגומה עם חור גדול, כדאי שתשקול להחליף את כל הדלת. מכיוון שאם פוגעים בדלת באופן שנוצר חור מכיוון שפלדה כל כך גמישה ומוצעים דלתות חלולות במחיר צנוע, טלאים יכולים לרתך את החור בדלתות.

מומחה יכול לתקן חור בגודל שישה אינץ 'בלוח הדלת, שבדרך כלל מאפשר להחליף דלת בעלות של בין 250  ל 500 שח בחלקים ובעבודה. אתה יכול גם למלא את החלק הפגוע של המסגרת לכ -10 רגליים לינאריות, אם כי החלפת הדלת כולה, ולא רק פתח הכיס, עשויה לעלות לך בממוצע 250 שח.

דלתות מעץ מלא זולות יחסית לרכישה בימינו, ובהתחשב בכך שדלתות מסוימות זמינות במחיר נמוך, אתה עשוי לחשוב שיהיה הגיוני יותר להחליפן. למרות שכמעט תמיד קל יותר לפתור בעיה מאשר לתלות דלת חדשה לגמרי, יש כמה סיבות טובות לחשוב על תיקונים במקום פשוט לקנות חדשים. תיקון משקוף הדלת יכול לחסוך זמן וכסף, גם אם אתם מאחרים או רחוקים מדי מקניית דלת חדשה. תיקוני דלתות יכולים לעלות מעט ולהעניק לדלתכם אורך חיים ארוך בהרבה, אך אין תחליף לדלת מעץ מלא שרכשתם.

ניתן למלא מילוי עץ או מילוי ולהשתמש בו לתיקון סדקים בקו השיער בדלתות עץ, אבל אני חושב שזה כנראה זמני, אז כמה שנים.

דילוג לתוכן