חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מנעולים לחנויות בקריות

קיים עסק ברשותכם? מעוניינים להשיג או לרחרח בנושא רכישת מנעול מתאים לנכס שבהנהלתכם? הגעתם ליעד הנכון, אייל שירותי פריצה ומנעולנות 24/7 מספק שירותי מכירת מנעולים לעסקים, מנעול לנכס זה על פניו
אחד הדברים העיקריים במיגון הנכס שבבעלותכם, אף פעם אל תקנו מנעול לא מוכר מחברה לא מקורית מיותר לציין שלא ניתן פה לחסוך במחיר, נניח שבבית שלכם לא כדאי לחסוך בביטחון גם בנכס שברשותכם לא לחסוך, העסק שלכם הוא החיים שלכם, אתם אמונים אליו מכל כיוון, מנעול יקר עמיד שנים רבות ונדרשת השקעה סבירה, מנעול איכותי הוא מנעול שקשה לו גישה לפתח המנעול, פה גנב לא יכול להביט מה יש בתוך חור המנעול ואיך לפרוץ אותו, בנוסף לכך יהיה לו לא קל לפתוח אותו מלבד עזרת כלים ממש כבדים שעושים הרבה רעש, מנעול לעסק סגור עם ריתוך בחלק התחתון כבד וטוב יעשה את העבודה בצורה מצוינת, חשוב כשאתם רוכשים מנעול תראו כמה כוכבים מדורג המנעול 3-4-5 לכל מנעול דרגת מיגון שלו, ככל שהכוכבים הנם גבוהים מידי כך גם המחיר יותר יקר בסיבה מוצדקת, כמו שנאמר קודם לא מומלץ לחסוך במנעול לנכס שלכם, אף אחד לא רוצה להגיע בבוקר ולראות מקום שומם.

לאחר רכישת המנעול דאגו למפתחות נוספים שלכם במקום בטוח, לא פעם מחזיקים את המפתחות בתוך העסק, בשעת צרה זה לא יעזור, דאגו שהמפתחות יהיו בבית ככה שהלך לאיבוד המפתח כאמור קיים לכם נוסף בדירה ולא בתוך בית העסק רק לדאבוננו שהוא יהיה נעול ואין גישה לקחתו.

מנעולן בקריות מאייל ממתין לטלפון 24 שעות 7 ימים בשבוע שישי שבת וחגים לתת לציבור שירות חירום מנעולים לנכס או לדירתכם, בעיקר ניתן לקנות מנעולים מהרבה סוגים לחנות, כמו כן לקבל אינדקציה ברכישת מנעול טוב ומוגן חייגו 0529252323.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן