חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מנעולנים מוסמכים שהם מתקיני ידיות בהלה מכל הסוגים של ידיות בהלה פאניק, מוט הפאניקה, הידוע גם בשם דחיפה, הומצא על ידי רוברט אלכסנדר בריגס לאחר השריפה הטרגית בסאתרלנד שהרגה 183 ילדים בסן אנטוניו. , טקסס, בתחילת המאה ה -20.

זה מאפשר לאנשים לברוח על ידי לחיצה או לחיצה על מוט ידית הבהלה 

מנוף או ידית דחיפה של ידית בהלה – ומאפשר את פתיחת הדלת בקלות מבפנים במקרה של בהלה. מוט הפאניקה נוצר כדרך לאבטחת דלת, אך זהו מוט מתכת קפיצי הפותח את הדלתות בעת לחיצה. מנעולי פאניקה ויציאה זהים למעשה: הם עובדים על ידי לחיצה איפשהו על המוט ולחיצה על משטח מגע בו לוחצים כלפי מטה. הם מאפשרים לך לפתוח את הדלת עם ידית הבהלה בקלות מבחוץ או מבפנים במהלך אירוע כמו פאניקה וליציאה דחופה מהמבנה החוצה.

אנו נעזור לך למצוא מערכת ידית בהלה פאניקה שמתאימה לתקציב שלך ולצרכים שלך

ומספקות לך את כל התמיכה הדרושה להתקנת מנעול פאניקה. אם אתה מכיר כלים, אתה יכול להתמודד עם ההתקנה בעצמך כל עוד אין חיפוי חיצוני. חומרת הפאניקה – סורגים פנימיים ואנכיים – יכולה להיות קצת יותר קשה להתקנה ויש להתקין אותה רק על ידי אנשי מקצוע מתקדמים. קל יותר לשכור שירות מנעולן מקומי להחלפת או התקנת ידיות בהלה פאניקה מכיוון שעלות ההחלפה של תושבת המשטח של בר פאניקה היא מינימלית.

צוות שירות המנעולנים שלנו 24/7 יכול לעזור לך להתקין ידית בהלה לפאניקה על דלת המשרד שלך

לחסוך לך זמן במצב חירום כשאתה עוזב את בניין המשרדים ושומר על העסק שלך בכל עת. צוות המנעולנים שלנו 24/7 יכול לעזור לכם להתקין או לתקן ידיות בהלה פאניקה בבניינים עמוסים שצריכים להתקין אותם, כמו בנייני משרדים, מלונות ומתקני אבטחה גבוהים אחרים. שירותי המנעולנים שלנו 24/7 יכולים לעזור לכם להתקין ידיות בהלה על דלתות המשרד, שיאפשרו לכם לחסוך זמן כשתעזבו את בניין המשרדים שלכם במצב חירום, תוך שמירה על בטיחות העסק ובמועד.

אנו מצוידים בכל הכלים שתצטרכו להתקין

לתקן או להחליף כל סוג של פוש בר הזזה. המנעולנים המקצועיים שלנו יכולים להתקין ידיות בהלה חדשים על יציאות החירום שלך ודלתות פאניקה שלמות או לתקן דלתות ישנות, כמו אלה שנמצאים ביציאת החירום של בניין המשרדים שלך, המלון או מתקני אבטחה גבוהים אחרים.

התקשר למוקד 24/7 שלנו לשירותי מנעולן ובקש לשכפל מפתח נוסף

להחליף מנעול, להתקין דלת אש פאניקה או לתקן קפיץ ידית בהלה. כל ידית בהלה פאניקה הוא שונה ודורש מנעולן מקצועי להתקין אותו, אך עדיין חשוב להבין מהן האפשרויות שלכם. גלה כמה קל וחסכוני באמת להתקין מערכת ידיות בהלה לאבטחה לעסק.

דלתות וידיות פאניקה

המכונים גם התקני יציאה או חומרת יציאת כיבוי בעת שימוש בדלתות אש, נועדו לאפשר יציאה מהירה וקלה ולאפשר לתושבים לצאת בבטחה בשעת חירום. ישנם שני סוגים של חומרת פאניקה כדי לצאת במהירות מחדר ולחבר את מצב החירום למערכת אזעקת אש. סוג זה של דלתות אש פאניקה משתמש בתכונה זו בכך שהוא דורש רק ממישהו ליפול דרכה למשוך את התפס ולפתוח את הדלת.

אבטחה וקלות שימוש הם בהחלט סיבות להתקין ידיות בהלה פאניקה על דלתות החברה שלך

אם יש לך בניין מסחרי, הדלתות שלך חייבות לכלול לפחות שני סוגים של ידיות בהלה פאניקה. מציאת מוט הפאניקה המתאים לחברה מגדיל את האבטחה ויכול גם להקל על הלקוחות שלך להשתמש בדלת.

זו תכונת אבטחה מצוינת מכיוון שהיא מספקת אבטחה נוספת ועוקפת את מערכת הנעילה

ומאפשרת יציאה מיידית בשעת חירום. מכיוון שדלתות המצוידות בידיות בהלה פאניקה ניתנות לפתיחה בקלות בלחץ קל, אנשים בטוחים ויכולים לעזוב את רכושם תוך שניות.

הוספת סרגל פאניקה לדלת

היא תכונת אבטחה נהדרת שכן היא עוקפת את המנעול ומאפשרת יציאה מיידית בשעת חירום. לאפשר לאנשים בבניין לעזוב ולחפש כפתור סגירה מסתובב יכול לעשות את ההבדל ביציאה מבוהלת. לא משנה באיזה מנעול תבחר, התקנת ידית בהלה פאניקה היא חלק חיוני בתפקוד הטוב שלה. שמור על חומרת הפאניקה שלך במצב טוב באופן קבוע וודא שהיא תמיד עובדת כראוי, יכולה לעשות הבדל גדול במצב חיים או מוות.

אם אתה מתקין דלת אש פאניקה עם ידית בהלה

יש סיכוי גדול יותר לבטיחות במקרה חירום, אך אין שום אחריות בחיים. למרות שמוטות ידיות בהלה פאניקה הם ללא ספק בטוחים, אך אם המוצר אינו תואם את התקציב שלכם, ניתן להמיר את המכשיר הנוכחי למערכת נעילה מרובת נקודות על ידי הוספת תפס ציר לרוחב לדלת עם סרגל פאניקה קיים. במקרים בהם ממילא אינך זקוק או צריך להתקין סורגי בטיחות, התקן סורגי יציאה מבהלה איכותיים המאפשרים לאנשים לפנות את הבניין בבטחה. זה לא רק מגביר את בטיחות הבניין שלך, אלא גם את הסיכויים לפינוי מוצלח במקרה של תאונה או שריפה.

דילוג לתוכן