חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

בפוסט זה אראה לכם כיצד לבחור מחזיר דלת להתקנה קדמית ולהתקין אותה קרוב יותר לחוץ הדלת. החלק התחתון של הדלת האוטומטית הנסתרת הוא נעזר בקפיץ, כך שהוא מורם לרצפה  עם פתיחת הדלת. יש כוח קפיץ מחזיר הדלת הידראולי, אך אין מעלית – למעלה ולמטה אל הרצפות שהדלת פתוחה. זה עומס קפיץ ונטען עד לאטימה במחזיר העליון ואז מוריד שוב כשפותחים אותו.

התקנת מחזיר דלת על ידי מנעולן מקצועי

מטרת המצאה זו היא להצביע על כך ששער בטיחות או דלת למבנה משופר המוגבה הידראולית יעיל ואמין כאשר הדלת פגומה לעיתים קרובות או חדר נעול. ופיתרון על ידי התקנת מחזיר דלת הידראולי רמה 5.

אנו רואים שיש להתקין ברגים קודחים לדלת כדי לאבטח את הקצה השני של הדלת קרוב יותר. הציר מותקן וחור המחט מוטבע בדלת סגורה ומונח על הציר. דלת זו מסתובבת, כך אנו מבינים היכן תושבת הדלת מותקנת.

אם יש בעיה של ציר או דלת מעוותת, או אם הדלת צריכה להתנדנד במעלה הגבעה כדי לסגור אותה, דלת קרובה רק מרחיקה לכת עד כדי פיתרון הבעיה. אם הוא פנאומטי, המסך על הדלתות ייסגר ועוזר להכות את הדלת כשאתה עובר.

אם למחזיר הדלת שלך יש מוט פיתול, תזדקק למוט פיתול כבד לפי משקל הדלת, ואם דלת המבנה שלך משתמשת בקפיץ פיתול רגיל, פעל לפי ההוראות המפורטות הבאות כיצד להחליף חבל לדלת מוסך ב קפיץ פיתול למחזיר דלת רגיל. אם אתה מעוניין להחליף את ציר מחזיר הדלת הרצפתי בתחתית הדלת, פעל לפי סעיף זה של הוראות אלה כיצד להחליף ציר מחזיר דלת רצפתי.

אם בדלת שלך יש מחזיר ברצפה, עקוב אחר ההוראות שלב אחר שלב כיצד להחליף מחזיר דלת רצפתי לדלת מוסך במעלית חיצונית. אם לדלתות שלך יש מחזיר לדלת מבחוץ, עקוב אחר סעיף זה במדריך זה להתקנת מחזיר לדלת הסגירה.

החלפת מחזיר דלת (סוגר הידראולי לדלת) היא מלאכת התקנת מנעולן פשוטה הלוקחת למנעולן שעוסק בתחום משאבות לדלת בערך -10 דקות, והיא זולה וקלה להתקנה.

בשלב זה, דלת 10 נעולה פונקציונלית ויש צורך לאבטח אותה רק כדי לפתוח את הדלת ולהחלים מחזיר לדלת, אך לפני שניתן יהיה לזהות אותה בקלות, יש לפתוח את מנגנון נעילת הדלתות (# 350) לפני שניתן יהיה לפתוח אותה. לעתים קרובות נראה שהדברים הבאים הם המקרים: הציר מגולגל והסיכות מונחות בחוזקה מהרגיל בדלת. נסה להחזיק את הידית כלפי מטה כאשר הדלתות אינן נעולות, ואז סובב את המפתח. האם אתה מרגיש שהמפתח נלחץ למטה בזמן שהמפתח מסתובב, והאם אתה מרגיש את התפסים "נלחצים למטה" כשהמפתח מסתובב?

יש להתקין כראוי סוגים מסוימים של זרועות סגירה של מחזיר הדלת, וחלק מהיצרנים מספקים את זרוע סגירת הדלת הנכונה הנדרשת עבור סוג ההתקנה של דלת הסוגר שציינת.

יישר את הקצה המורחב של הדלת לחור במתקן המשקוף והחזק את המפלס עם הציר על המוט. לאחר הסרת החומרה הישנה, אבטח את הידוק הזווית בעזרת בורג גדול שסופק. כוונן את משקוף הדלת כך שמוט הדלת יהיה מעל מסגרת הצנרת והצירים למטה, אך לא מעל.

אם הדלת שלך ישנה חוזק טעינה של קפיץ – היא תשחרר את הקפיץ שלה בעת פתיחת הדלת. אם אטם השסתום נשחק או נוזל השמן בורח, הקפיץ פוגע בדלתות כך שלא ניתן לכוונן אותו בדרך אחרת. הערה: דלת מס '10 יכולה להיפתח ולסגור במהירות משתנה, שהיא הרבה יותר מהירה מפתיחת דלתות חשמליות, אך לא מהירה כמו בפתיחה ידנית. לאור הדרישות הנ"ל, מטרתה העיקרית של ההמצאה הנוכחית היא להצביע על כך ששער בטיחות חתך משופר המוגבה הידראולית מונע את כל החסרונות הנ"ל וכי הוא חזק ומתאים בהשוואה ל מָנוֹעַ. מטרה נוספת של ההמצאה הייתה להכיר בכך שזה לא יקר בהשוואה לפתרונות קונבנציונליים וכי ניתן לבצע התאמה או התאמה מסוג זה של מחזיר דלת הידראולי בקלות ובמהירות.

בהזמנת דלת אש, תוכלו לבחור אם להזמין מסגרת או דלת פנל אם מתקינים דלת אחת או שתיים בלבד. בהזמנת דלתות אש ניתן לבחור את דלתות הפאנל בצורות ובגדלים שונים.

דלתות ציר כפול מיוצרות על מנת להבטיח את חוזק עומס הרוח הנכון של הדלת על ידי מחזיר הדלת. כדי להזיז את הצירים, עליכם לקנות צירים שנמצאים משני צידי הדלת שלכם, או שתוכלו להשתמש בצירים דופקים לדלתות סככה בהן הזרועות הארוכות מובנות בדלתות. לא כל דלתות האש מרגישות כבדות כמו דלתות אחרות, אך הן אינן דלתות כבדות בפני עצמן והן אינן מרגישות כבדות יותר מכל דלת אחרת בבית.

דילוג לתוכן