חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מה זה מנעולן?

מנעולן הוא מי שעובד עם מנעולים על דלתות, חלונות, כספות, מכוניות וכו 'מנעולנים מתקינים, מתקנים ומתאימים מנעולים בכל דבר, החל ממכוניות ועד בנייני משרדים, והם מציעים שירותים גם לאנשים נעולים או ליחידים שרוצים להתייעץ עם מישהו לגבי מערכות האבטחה שלו. מקצוע זה הוא עתיק למדי; כל עוד היו מנעולים ומפתחות שיתאימו להם, היו אנשים שמתמחים בעבודה איתם.

מוכנים לעשות את הצעד הבא?
המשתמשים שלנו אמרו לנו שהם זקוקים לעזרה כדי להתחיל כמנעולן בעיר רעננה. אנו מתכוננים להציע הכשרה מקוונת והוסמכת ומקוונת למקצועות המבוקשים ביותר. תוכניות אלה נועדו לפתח את הכישורים והידע שמעסיקים איכותיים מחפשים.

בקרוב נשחרר תוכניות אלה עם שכר לימוד מופחת לנרשמים הראשונים שלנו. אם אתה מעוניין במידע נוסף, הירשם לעדכונים למטה!

מה עושה מנעולן?

מנעולן איש מקצוע מיומן המתקין, מתאים ומתקן מנעולים מסחריים, מגורים ורכבים ומכשירי אבטחה. מנעולנים מפברקים ומשכפלים מפתחות נעילה, משנים שילובי נעילה ועוקפים מנעולים כאשר הם מורשים. המיומנות והידע שלהם בהתקנה ותיקון של חומרת אבטחה קונבנציונאלית וערכות נעילה לוקחות אותם לעבודה במפעלים למגורים, מסחר ותעשייה הדורשים רמות שונות של אבטחה פיזית כדי להגן עליהם מפני כניסה בלתי מורשית.

 

ישנה תפיסה מוטעית נפוצה לפיה מנעולנים מרעננה בוחרים רק מנעולים איכותיים. אמנם נכון שזו המשימה הידועה ביותר שלהם, אך הם עושים גם כמה דברים אחרים:

מפתחות חתוכים – מנעולנים יכולים לחתוך מפתחות למנעולים בבנייני מגורים ומסחר, כלי רכב, כספות, חלונות וכו '.

לספק מנעולים לחלונות ולדלתות – מנעולנים מסוגלים לספק, לתקן ולתקן מנעולי חלונות ודלתות, שניים מסוגי המנעולים הנפוצים ביותר למגורים ולמסחר.

ספק מנעולים לכספות אבטחה – מנעולי כספת אבטחה אינם נפוצים כמו מנעול הדלת, הם סוג של מנעולים שמנעולנים מתמחים בהם – הם מסוגלים לספק, להתקין, לפתוח ולתקן את כל סוגי הקמרונות וכספות האבטחה.

לספק שירות מנעולנים לרכב – מנעולנים רבים מסוגלים לספק שירות מנעולנות רכב ללקוחות שלהם, שם אנשים מקבלים גישה לפתיחת דלת הרכב שלהם אם הם נעלו את המפתחות ברכב שלהם. מנעולנים יכולים גם לתכנת או לתכנת מחדש מפתחות מרחוק ומפתחות משדר, לתקן מפתחות מפתח לרכב או לספק מפתח חדש לרכב.

ספק מערכות בקרת כניסה – ישנם מספר מנעולנים אשר יוכלו לספק ולהתקין מערכות בקרת כניסה אלקטרוניות עבור לקוחותיהם, אולם זוהי התמחות שלא כל המנעולנים מציעים.

מספקים שירותי מנעולנות חירום 24 שעות – ישנם מנעולנים ברעננה רבים המספקים שירותים לאחר שעות אם אנשים איבדו את מפתחותיהם, נעולים או זקוקים להחלפת מנעולים והחלפתם.

כאשר מנעולן מתקין מנעולים בבניין, הוא או היא הופכים בדרך כלל למנעולן ברירת מחדל של אותו בניין, בגלל היכרותו המשוערת עם מנעולי הבניין. מנעולנים מסוימים שומרים ערכות מפתח נוספות, על פי בקשה, כדי לקבל כניסה מהירה בעת הצורך. הם גם רושמים תיעוד של סוגי המנעולים המשמשים בבניין, עבודות החלפה או תיקון וכל מידע רלוונטי אחר, כגון חיבור למערכת אבטחה הדורשת להזין קוד בעת דלת נעילה.

חובות והמומחיות של מנעולן

  • מערכות נעילת אבטחה בשוק, מנעולי כניסה ללא מפתח, מערכות בקרת מפתחות, סורגים לחלונות ובריח חלונות כבד או דלתות
  • תיקון או החלפה של רכיבים פגומים של דלתות כניסה ויציאה
  • תיקון והחלפת מנעולי דלתות וחלונות פגומים, צירים ומנגנוני שחרור נעילה חשמליים
  • בחנו מנגנוני נעילה ובצרו מקשים להחלפת מפתחות שאבדו או פגומים
  • סייע ללקוחות בפתיחת דלתות כאשר מפתחות אבדו או בשינוי שילובי נעילה על ידי הכנסת סיכות חדשות למנעולים
  • תכנן ופתח מערכות מפתח ראשיות לבנקים, תחנות כוח, מפעלי ייצור, מחסנים ומתחמי דירות
  • התקן ותקן תיקונים חשמליים וחומרת אבטחה אלקטרונית
  • שנה שילובי נעילה בדלתות כספות וכספות
  • צור מפתחות מקוד
  • שכפול מפתחות למגורים, חנויות, בתי כלבו ומחסן כשירות מסחרי
  • פתח כספות כאשר השילוב אינו ידוע ושנה שילובים ובצע תיקונים במנעולי כספות במידת הצורך

האם אתה מתאים להיות מנעולן?

למנעולנים יש אישיות מובחנת . הם נוטים להיות אנשים מציאותיים, מה שאומר שהם עצמאיים, יציבים, מתמידים, אמיתיים, מעשיים וחסכניים. הם אוהבים משימות מישושיות, פיזיות, אתלטיות או מכניות. חלקם גם קונבנציונליים, כלומר הם מצפוניים ושמרניים.

זה נשמע כמוך? היכנס למבחן הקריירה החינמי שלנו כדי לברר אם מנעולן הוא אחד המשחקים המובילים שלך בקריירה.

דילוג לתוכן