מה לעשות עד הגעתו של המנעולן- ומה לא לעשות

אולי נעלתם את עצמכם מחוץ לבית בזמן שקיבלתם דואר או הוצאתם את האשפה. או אולי נעלת את המפתחות שלך בתוך המכונית תוך כדי שליחויות. אתה אומר לעצמך מה לעשות עד הגעתו של המנעולן  בעוד שתקלות מוזרות אלה עלולות לגרום לך לקלל את מזלך, נעילה (או נעילה בטעות) היא שכיחה להפליא. אם זה קורה לך, הנה מה לעשות עד שהמנעולן שלנו מעפולה יגיע להציל את היום (או את הלילה)!

1.מה לא לעשות

בראש ובראשונה: אל תנסה לבחור את המנעול בעצמך! זה עלול לפגוע במנעול שלך, ובסופו של דבר דורש תיקון או החלפה במקום שירות מנעולן מעפולה פשוט. בנוסף, ניסיון לטפס דרך חלון לא נעול (או לבדוק אם חלונות לא נעולים), מסכן את ביטחונך. נפילה עלולה לגרום לפציעות קשות – במיוחד אם אתה נעול בלילה, כאשר החושך מקשה לראות לאן אתה הולך. אם אינך מצליח להגיע לשותף, בעל בית, חבר או בן משפחה שיש לו מפתח רזרבי, התקשר למנעולן מעפולה ומקצוען !

2. הישאר בטוח ורגוע, מה לעשות עד הגעתו של המנעולן

בנוסף לבטיחותך הפיזית, בטיחותך האישית הכוללת צריכה להיות בראש סדר העדיפויות במהלך נעילה.

אם אתה נעול מחוץ לבית שלך בעפולה : אם אתה נעול בשעות היום וחי בשכונה בטוחה יחסית, אתה יכול להחליט פשוט להמתין על סף הדלת או לטייל ברחבי הבניין. עם זאת, אם אתה נעול בחושך בלילה, שקול לחכות ברכב הנעול והחונה שלך על יד בלוק מואר היטב ליד ביתך (אם ברשותך מפתח הרכב או רזרבה ביד!). זה אידיאלי גם אם קר או רטוב בחוץ.

אם אתה נעול מחוץ לרכב שלך : התחבר לכל עסק סמוך שעשוי להיות פתוח מאוחר, או לעבור לאזור מואר היטב (תודיע למנעולן שלך מעפולה איפה אתה רוצה להיפגש) וקרא לחבר או בן משפחה שיבוא חכה איתך, אם אפשר. אם, למשל, אתה מוצא את עצמך נעול מחוץ לרכב שלך בחניה במשרד הרופא שלך לאחר פגישה, אל תהסס לחזור פנימה ולהירגע בחדר ההמתנה עד שהמנעולן יפגוש אותך.

אם אתה נעול מחוץ לעסק שלך : אם אתה ממוקם בבניין עסקים או במתחם תעשייתי עם לובי או אזור משותף פתוח לדיירים, המתן שם. אחרת, פעל לפי אותם כללי אצבע כמו לעיל.

3. שמור על עצמך מבודר

פנייה לחברת חבר או בן משפחה היא גם דרך נהדרת לעזור להעביר את הזמן עד שהמנעולן שלך יגיע למיקומך. אבל אם אתה חייב להמתין לבד, יש הרבה דרכים קלות להעסיק את עצמך, מה לעשות עד הגעתו של המנעולן .

אני מקווה שהטלפון שלך לא נעול בתוך המכונית, הבית או העסק שלך עם המפתחות שלך! לא רק שתזדקק לזה כדי להתקשר למנעולן מעפולה והסביבה- זה גם יהיה שימושי בזמן שאתה ממתין. בעלי טלפונים חכמים רבים כבר הורידו את המשחקים המועדפים עליהם ואפליקציות אחרות בכדי להישאר מבודדים בזמן השבתה כזה. גלול בכותרות באפליקציית החדשות שלך, דפדף ברשתות החברתיות או נסה להגיע לרמה חדשה בקנדי קראש! לחלופין, צאו לטיול קצר בקרבת מקום באור יום.

אם אין לך גישה לטלפון הסלולרי שלך, חפש טלפון סלולרי בתשלום או עסק פתוח שיכול להשאיל לך את זה לשיחת חירום למנעולן.

4. אל תלחץ – אתה בידיים טובות!

אף על פי שלעולם לא נוח להסתגר, זה יכול להיות לא נוח במיוחד אחרי שעות העבודה. מסיבה זו, מנעולן בעפולה להציע שירות מנעולן חירום 24 שעות ביממה . הלקוחות שלנו יכולים לסמוך עלינו שנגיע למקום בהקדם האפשרי, לא משנה הזמן והיום. צרו איתנו קשר בזמן הצורך ואנחנו נעזור לכם לחזור למצב בריא ושלם.

צרו קשר עוד היום עם מנעולן במוסמך מחברתנו כדי לדון בדרכים למנוע את עצמכם להינעל!