חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מנעולנים הם בעלי מקצוע מיומנים המתקינים, מתאימים ומתקנים מנעולים מסחריים, מגורים ורכבים ומכשירי אבטחה. מנעולנים משחזרים ומשכפלים מפתחות למנעולים, משנים שילובי נעילה ומעקפים מנעולים כאשר הם מורשים. המיומנות והידע שלהם בהתקנה ותיקון של חומרת אבטחה קונבנציונאלית וערכות נעילה לוקחות אותם לעבודה במפעלים למגורים, מסחר ותעשייה הדורשים רמות שונות של אבטחה פיזית כדי להגן עליהם מפני כניסה בלתי מורשית.

 

ישנה תפיסה מוטעית נפוצה לפיה מנעולנים מנתניה בוחרים רק מנעולים. אמנם נכון שזו המשימה הידועה ביותר שלהם, אבל הם גם עושים כמה דברים אחרים:

מפתחות חתוכים – מנעולנים יכולים לחתוך מפתחות למנעולים בבנייני מגורים ומסחר, כלי רכב, כספות, חלונות וכו '.

לספק מנעולים לחלונות ולדלתותמנעולנים בנתניה והסביבה מסוגלים לספק, לתקן ולתקן מנעולי חלונות ודלתות, שניים מסוגי המנעולים הנפוצים ביותר למגורים ולמסחר.

ספק מנעולים לכספות אבטחה – מנעולי כספת אבטחה אינם נפוצים כמו מנעול הדלת, הם סוג של מנעולים שמנעולנים מתמחים בהם – הם מסוגלים לספק, להתקין, לפתוח ולתקן את כל סוגי הקמרונות וכספות האבטחה.

לספק שירות מנעולנים ניידים – מנעולנים רבים מסוגלים לספק שירות מנעולנות ניידים ללקוחות שלהם, שם אנשים מקבלים גישה לפתיחת דלת הרכב שלהם אם הם נעלו את המפתחות ברכב שלהם. מנעולנים יכולים גם לתכנת או לתכנת מחדש מפתחות מרחוק ומפתחות משדר, לתקן מפתחות מפתח לרכב או לספק מפתח חדש לרכב.

ספק מערכות בקרת כניסה – ישנם מספר מנעולנים בנתניה אשר יוכלו לספק ולהתקין מערכות בקרת כניסה אלקטרוניות עבור לקוחותיהם, אולם זוהי התמחות שלא כל המנעולנים מציעים.

מספקים שירותי מנעולנות חירום 24 שעות – ישנם מנעולנים רבים המספקים שירותים לאחר שעות אם אנשים איבדו את מפתחותיהם, נעולים או זקוקים להחלפת מנעולים והחלפתם.

כאשר מנעולן מתקין מנעולים בבניין, הוא או היא הופכים בדרך כלל למנעולן ברירת מחדל של אותו בניין, בגלל היכרותו המשוערת עם מנעולי הבניין. מנעולנים מסוימים שומרים ערכות מפתח נוספות, על פי בקשה, כדי לקבל כניסה מהירה בעת הצורך. הם גם מנהלים תיעוד של סוגי המנעולים המשמשים בבניין, עבודות החלפה או תיקון וכל מידע רלוונטי אחר, כגון חיבור למערכת אבטחה הדורשת להזין קוד בעת דלת נעילה.

חובות ומיומנות של מנעולן מנתניה

  • מערכות נעילת אבטחה בשוק, מנעולי כניסה ללא מפתח, מערכות בקרת מפתחות, סורגים לחלונות ובריח חלונות כבד או דלתות
  • תיקון או החלפה של רכיבים פגומים של דלתות כניסה ויציאה
  • תיקון והחלפת מנעולי דלתות וחלונות פגומים, צירים ומנגנוני שחרור נעילה חשמליים
  • בחנו מנגנוני נעילה ובצרו מקשים להחלפת מפתחות שאבדו או פגומים
  • סייע ללקוחות בפתיחת דלתות כאשר מפתחות אבדו או בשינוי שילובי נעילה על ידי הכנסת סיכות חדשות למנעולים
  • תכנן ופתח מערכות מפתח ראשיות לבנקים, תחנות כוח, מפעלי ייצור, מחסנים ומתחמי דירות
  • התקן ותקן תיקונים חשמליים וחומרת אבטחה אלקטרונית
  • שנה שילובי נעילה בדלתות כספות וכספות
  • צור מפתחות מקוד
  • שכפול מפתחות למגורים, חנויות, בתי כלבו ומחסן כשירות מסחרי
  • פתח כספות כאשר השילוב אינו ידוע ושנה שילובים ובצע תיקונים במנעולי כספות במידת הצורך

שרותי המנעולנות שלנו בנתניה

אייל שרותי פריצה ומנעולנות הוא מנעולן המגורים המוסמך והאמין שלך. הבטיחות של משפחתך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. המנעולנים המיומנים שלנו מספקים ספקטרום מלא של שירותי מנעולנות לביתכם – החל ממפתחות מנעולים, דרך תיקון והתקנת מנעולים, מנעולים אלקטרוניים, שירות נעילה ועוד!

התקשרו עוד היום ל-אייל במחוז בשרון ובנתניה בטלפון 0529252323 כדי לקבל בחינם הצעת מחיר!

 
דילוג לתוכן