חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מנעולן הוא איש מקצוע מיומן שיוכל לתקן ולהתקין מגוון רחב של מוצרי אבטחה המגנים על רכושו מפני כניסה לא רצויה. בעוד שרוב האנשים מתוודעים לראשונה למנעולן המקומי לאחר שננעלו מחוץ לביתם או לרכבם, הם יכולים גם לספק מגוון שירותים נוספים המסייעים להרתיע גנבים ופושעים אחרים מלהיכנס לבית או לעסק שלכם.

שכפול מפתח והחלפתו 

 

אחד השירותים העיקריים שמציע מנעולן בתל אביב הוא היכולת להעתיק ולהחליף מפתחות. בכל פעם שעוברים לבית חדש, רוכשים רכב או שוכרים משרד, מומלץ מאוד להעתיק את המפתח המקורי כגיבוי, במקרה שהוא ילך לאיבוד. במקרה שהמפתח המקורי אבד ולא נוצר עותק, מנעולן בתל אביב אמור להיות מסוגל להחליף אותו לחלוטין. דאג להתקשר ולבקש תחילה, מכיוון שלחלק מחנויות המנעולים אין את הציוד לבצע החלפות מפתחות לרכב. עם ההדרכה והציוד המתאים, מדובר בהליך פשוט יחסית להכנת עותק או החלפה של מפתח רכב. סוכנות הרכב שלך אמורה להיות מסוגלת להחליף את מפתח הרכב שלך, אך  מכיוון שהם בדרך כלל גובים יותר ממנעולן המקומי שלך.

התקנת מנעולי אבטחה גבוהה

 

קבלני בניין רבים מתקינים מנעולים בסיסיים על בתים ועסקים חדשים, ומנעולים אלה רגישים להישבר ללא התנגדות רבה. אם אתם מעוניינים לשפר את אבטחת הבניין שלכם, שכרו מנעולן מוסמך שיתקין מנעולי אבטחה גבוהים בכל הנכס שלכם. מנעולי אבטחה גבוהים הופכים את המניפולציה והכנסת הכלים לקשה בהרבה ממנעולים בסיסיים, ועמידים מאוד כנגד התקפות כניסה מאולצות. מומלץ מותגים כגון  ורב בריח  Mul-T-Lock כמעט בלתי אפשרי להתעסק איתם מכיוון ששניהם הוכחה חבטה וקידוח. כרמת אבטחה נוספת, רק לחברת המנעולנים שהתקינה את מנעולי האבטחה הגבוהים הללו יש אפשרות ליצור עותק מורשה של המפתחות שלך. מנעולים אלה אמנם יקרים יותר מהנעילה הבסיסית שלכם, אך הם מאפשרים לכם להיות בראש שקט בידיעה שהרכוש שלכם מאובטח.

התקנת גישה אלקטרונית

 

מנעולנים בתל אביב כיום יכולים להתקין מערכות המאפשרות כניסה ויציאה אלקטרונית של בניין או רכב. ישנם סוגים רבים ושונים של גישה אלקטרונית הכוללים: מערכות מרחוק, מערכות אינטרקום לדירות, קוראי כרטיסי קירבה ומערכות כניסה למקלדת. מנעולים אלקטרוניים ומנעולים חשמליים וקודנים הם אופציה פופולרית מכיוון שניתן לתכנת אותם מחדש בקלות בזמנים בהם יהיה צורך לשנות מנעולים מכניים. גישה אלקטרונית היא דרך נהדרת לספק כניסה ללא מפתח לעובדים ולדיירים, כמו גם לעקוב אחר מי שנכנס ויוצא מהבניין שלך.

בחירה והתקנה בטוחה של כספות

 

כמה מנעולנים בתל אביב משמשים גם כחברות בטוחות , לכן כאשר אתה זקוק לייעוץ בנושא כספת, עבור לחנות הכספות והמנעולים המקומית שלך. הם יכולים לכוון אותך לכיוון הנכון בכל הנוגע לאבטחת חפציך. ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת כספת, כגון גודלה, דירוג האש ויכולתה לעמוד בפני התקפות כוח בוטה ממסורים, מקדחות ושיטות התעסקות אחרות.

זה יהיה רעיון טוב להזמין מנעולן כספות שיעביר לכם את הכספת, במיוחד אם הוא שוקל יותר מ -100 ק"ג. בחברות מנעולנות רבות יש טכנאי כספות שיכולים להעביר את הכספת למיקומה החדש. חשוב לבדוק שוב את מידות הכספת שלך למקרה שהוא צריך לנסוע במסדרונות צרים וחדרי מדרגות הדוקים. לאחר העברתו, טכנאי כספות יכול להבריג את הכספת לרצפה, ולהגן עליה מפני גניבה.

תיקון נעילת דלתות וחלונות

 

מנעול שבור בדלת או חלון לא אומר בהכרח שיש לרכוש חדש. ישנם מנעולים שתוכננו לתיקון קל שיכולה להיות אפשרות זולה בהרבה מהחלפת המנעול עצמו. מנעולן בתל אביב מיומן אמור להיות מסוגל לזהות את הבעיה והאם זה רעיון טוב להחליף את המנעול לחלוטין או לא. מנעולנים יכולים גם לתקן את המנעולים בחלונות שלכם. מומלץ מאוד לתקן או להחליף מנעול שבור על מנת לשמור על אבטחת הבית.

מחיר תיקון מנעולים

 

שיפוץ הבניין שלך הוא תהליך של יישור מחדש או החלפת הסיכות בתוך מנעול כדי למנוע מפתחות שהונפקו בעבר בעבודה על הנכס שלך. אלא אם כן הם ניזוקו ללא תיקון, כמעט תמיד זול יותר לנעול מחדש את המנעולים מאשר להחליף אותם לחלוטין. אחזור המנעולים שלך הוא חובה אם לאדם לא מורשה יש כרגע מפתחות לבניין שלך, כמו למשל עובד לשעבר או דייר קודם שלא הכניס את המפתח שלו. אם אתה מאמין שמפתחות הרכב שלך נגנבו, לחץ גם על הצתתך מחדש. מנעולנים יכולים לפתוח מחדש את כל המנעולים שלכם למפתח ראשי אחד, כך שלא תצטרכו לסחוב מספר מפתחות לדלתות שונות. פנה למנעולן שלך והתחל לפתוח מחדש את המנעולים שלך עוד היום.

התקנת מנעולים

 

להיות נעול מהבית או מהעסק יכול להיות חוויה מאוד מתסכלת. פנה מיד למנעולן אם איבדת את המפתחות ואינך יכול לגשת לבניין שלך. אלא אם כן המנעול עצמו מקולקל, רוב המנעולנים יכולים לפתוח את דלתותיך בעזרת מקשי בליטה. לפעמים, מנעולן יצטרך לקדוח את המנעול שלך ויהפוך אותו לחסר תועלת. עם זאת, זהו אמצעי אחרון, ורוב המנעולנים המיומנים אמורים להיות מסוגלים לפתוח את המנעול שלך מבלי לשבור אותו. אם זה יקרה, המנעולן שלך אמור כבר להצטייד בציוד להחלפת המנעול שלך.

דלתות אש וידיות בהלה

 

דלת אש ידית פאניקה, הידוע גם בשם ידית בהלה, הוא סוג של דלת המותקנת בבניינים מסחריים במטרה לבצע פינוי מהיר ככל האפשר במקרה חירום. בתי ספר ובתי חולים מתקינים דלתות מסוג זה על מנת למנוע דריסה אנושית כאשר מספר רב של אנשים מנסים לצאת מהבניין במקביל. פנה למנעולן המקומי שלך בתל אביב כדי להתקין ידיות בהלה בנקודות היציאה הנכונות של הבניין שלך.

ב-אייל שירותי פריצה ומנעולנות אנו מתגאים בהיותנו אחת מחברות המנעולנות הטובות ביותר בארץ ובתל אביב. המשימה שלנו היא לספק שירותי מנעולן באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. המנעולנים שלנו בתל אביב פועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אם יש לך שאלות בנוגע לאבטחת הנכס שלך, התקשר אלינו למספר 0529252323 כל המנעולנים שלנו מבוטחים ומוסמכים למען ביטחונכם, כמו גם ברישיון מלא ותעודת מנעולן ותעודת יושר למנעולן. אנו קשורים גם לקבוצות הבאות: מנעולנים בתל אביב והמרכז, חבר ועדת המנעולנים של ישראל, ואיגוד טכנאי הכספת והכספת, ואנחנו עובדים גם בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל בתל אביב והסביבה.

דילוג לתוכן