חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

דלת רב בריח לראשונה בתולדות המדינה עם  מנעולים רב-בריחיים לדלת הבית.

מי שאי פעם חווה להתקין ידית דלת פשוטה לדלת רב בריח יגלה במהרה את החשיבות של מנעולי רב בריח מרובי בריחים לדלת שלהם

מנעול דלת רב בריח משוחרר אולי נשמע כמו הדבר המפחיד ביותר בדלת – ישנן בעיות במנעול, אך כשאתה מסובב את הידית, בורג שהוא מנעול משולב או נעילת חיבור אינו משולב. מנעול קפיץ ננעל אוטומטית כאשר הדלת נסגרת, בדומה למנעול של משאר החברות, אלא שהיא אינה נעולה כשהיא סגורה.

באופן כללי מנעול רב בריח

מנעולים מחברת רב בריח חכמים הם הגישה הבטוחה ביותר שיכולה להיות לך, אך יש לך אפשרות ללכת עם מפתח יחיד – בורג צילינדר או נעילה מרובת נקודות – תלוי במפתח, אותו ניתן לאבד. מנעולים רב בריחיים טובים יותר מגלילים או ברגים בודדים מכיוון שהם מספקים מנעול הניתן לנעילה על כל משקוף הדלת, מה שמוביל לדלת בטוחה יותר.

מדריך זה יעזור לך למצוא את סוג מנעול הדלת המתאים לך

וייתכן שתרצה לדעת אילו מנעולי דלתות יש לך לדלתות הכניסה והאחורית. דלתות עץ דורשות מנעולים שאינם דלתות פלסטיק ומרוכבים, שכן ברוב דלתות העץ יש שני מנעולים המתאימים. אם אתם מחפשים מנעול רב בריח לדלת הכניסה שלכם, וודאו שיש לו בדיקת קשיות ושהכל נעילת הדירוג מדורגת 2 ומעלה. אתה יכול גם לחפש מנעולים מרובי בריחים עם מנעול צילינדר יחיד על דלת עץ אם אתה מחפש.

הם שוקלים מנעולים המחייבים את כולם לנעול את הדלת שלהם ומכשיר חכם לפתיחת הדלת, כמו מנעולים חכמים לדלת הכניסה.

יש לבחון שני סוגים שונים של מנעולים בבחירה זו

מנעולי חישוק ומנעולים מרופדים. מנעולי Abloy רבים הם מנעולי חישוק, צמצום ושילוב, אך יש הבדל ביניהם. נעילת חישוק דומה למנעול ייל, אך משתמשים בה במגוון דרכים, כגון מנעול קומבינציה, מנעול חישוק ומנעול טביעת אצבע.

לרוב מסוגי המנעולים האלקטרוניים הללו יש גם את היכולת לפתוח את עצמם עם מפתח

לכל מקרה. אם אפשרות נעילה זו עובדת, היא תמנע מהדלת רב בריח להיות פתוחה בפני מישהו שעשוי לנסות לפתוח את המנעול. מנעולים מרובי נקודות נמצאים בדרך כלל בדלתות כניסה מורכבות של UPVC ובדלת הכניסה, בדלת האחורית ואפילו בדלת האחורית. הם נמצאים בעיקר בכניסות מרוכבות של UP VC לדלתות, אך גם בדלתות אחרות כגון הדלתות הקדמיות האחוריות.

סיבה נפוצה למנעול דלתות רופף

היא שהרכיבים הפנימיים אינם מחוברים זה לזה כפי שהם אמורים להיות, מה שמוביל לטיפול בדלתות. זכרו, אם אחד או יותר מהדברים הללו רופפים והסובלנות של מנעולי הדלת הינה הדוקה, הדבר יכול לגרום למנעול להיכשל או, גרוע מכך, לדלת שאינה עובדת כלל.

אין להתעלם מבעיות במנעול הדלת כתוצאה מפסולת הכלואה בחריץ, מכיוון שעלול לגרום לבעיות רבות יותר מאשר פריצת מפתח למנעול. ברגים וברגים שבורים שנועלים דלת יכולים גם להיות הגורם לניסיון פריצה לבית – או אפילו לפריצה.

אם ברצונך לשדרג את מנעול הדלת שלך בחזרה ל- רב בריח

מנעולן מוסמך על ידי איגוד המנעולנים הראשי יכול לעזור. נעילת אבטחה גבוהה לבנייני מגורים קלה להתקנה והתקנה במנעולים ובגזרות הקיימים. ניתן לחבר מנעול לדלת משקוף לחלק הפנימי של הדלת והוא יעבור מעל הידית כדי למנוע את פתיחתה בקלות.

בזמן שאתה בעניין, אתה יכול להוסיף מנעול עם בורג הממוקם 6-8 אינץ 'מידית הדלת. ברגע שיש לך את הדלת, לחץ על כפתור המנעול והתפסים ארוכים יותר מאשר התפסים של נעילת הכפתור שלך, מה שמקשה על פורץ פריצה ופריצתם.

ברוב המקרים זה אומר שהבריח ובורג הנעילה אינם תואמים את הלוחית למנעול הדלת

זה גם שיקול בכל מה שקשור לברגים ומנעולים, מכיוון שאין אפשרות לבריח להצמיד את הצלחת הבולטת של משקוף הדלת. אתה יכול להתאים את ההשפעה במהלך הפגיעה, אך הקפד להחליף את הבריח או הבריח כאשר כבר לא ניתן לתקן אותו.

זהו הציר המחבר את ידית הדלת עם התפס ובסיס המנעול בחלקו החיצוני של ידית הדלת

בחלק ממנעולי הדלת הרב-נקודתיים יש סדרה של מנעולי מנוף שעוברים לצד דלת ויש להם שתי נקודות נעילה, אחת מהן ניתנת לנעילה מבחוץ או מבפנים, השנייה משמשת רק לסגירת הדלת הפנימית. ניתן לכוון את הידית לאחת משתי נקודות הנעילה הללו או אפילו למנעול דלת אלקטרוני חכם הניתן לפתיחה באמצעות הטלפון. מנעול עם כמה ברגים ושני מנעולים הוא כמו ידית לדלת, אך יש לו נקודת נעילה שונה מכל צד מאשר אחד בלבד.

דילוג לתוכן