חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

רוב האנשים לא חושבים על שירותי פריצה כאשר יצטרכו לשירות כזה, אך יש להם היסטוריה ארוכה של עזרה בעבר באנשים.

הם מתמחים בחיתוך מפתחות, החלפת מנעולים ובדרך כלל בהגנה על בתים ומתקנים מפני גישה בלתי מורשית באמצעות מנעולים ומנגנוני מפתח. הם עובדים על מנעולי דלתות ויכולים להציע ביקורת אבטחה כדי לבדוק מפגעים, לייצר מפתחות חדשים ולאפס מנעולים. אם אתה זקוק לשירות פריצה עסקי או שירות פריצה פרטי, או אם אתה מאזור ירושלים  הזקוק לשירות פריצה באיכות גבוהה, אנא התקשר אלינו. בין אם עבור הבית, העסק, המשרד או אפילו המגורים הפרטיים שלך, אנו יכולים לייעץ לך ולענות על כל צרכיך בעזרת השירותים המקצועיים שלנו.

ב- אייל שירותי פריצה ומנעולנות אנו מתמחים במנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה לבתים, משרדים, מתקני תעשייה ורכבים. אנו מציעים מנעולים של מותגים מובילים בענף, כולל מנעולן בירושלים שנותן שירות, רכב, מנעולן כספות ודלתות ומותגים רבים אחרים. המנעולנים שלנו יכולים לטפל בכל סוגי המנעולים כמו מנעולי דלתות, חלונות, דלתות פלדלת ומנעולי דלתות, כמו גם מנעולי כניסה ומפתחות ללא מפתח לרכבים, משאיות, טנדרים ורכבים אחרים. המנעולנים מתמחים במתן שירותים בתחום מנעולי רכב, מגורים ומסחר, המכסים את כל היבטי הנעילה, שיכפול המפתחות, אבטחה, נעילה ופריצה של רכבים וכלי רכב באופן כללי. אנו יכולים לחלץ בקלות מפתחות שבורים, להסיר מפתחות שבורים ממנעולים ולהיכנס לחדר לאחר פריצתו. אנו יכולים להסיר מפתח שבור ממנעול, לפתוח מכונית נעולה, להחליף את הסוללה ואפילו להחליף מפתח למנעול ללא מפתח לרכב שלך (לשחזר). מנעולי הרכב שלנו יכולים גם ליצור מפתח חדש ולהסיר ולפתוח את המפתח השבור מהמנעול.

שכחת את המפתח בדלת מבפנים, אתה יכול פשוט להתקשר לשירות מנעולן בירושלים מקצועי כדי לבצע את העבודה. אם יש לך מפתח שבור או שאתה צריך להחליף את הדלת כולה, יתכן ששירות הנעילה שלנו לא יוכל לעזור לך. אנו אולי לא מייצרים עבורך מנעולים, אך מספקים שירותי מפתח דחופים וממלאים את כל הפונקציות של איסוף ותיקון מנעולים. אז אם אתם מחפשים מנעול או מפתח אבטחה גבוה לבית או לרכב שלכם, תוכלו לסמוך על מנעולנים מקצועיים מירושלים והסביבה ומנעולנים מוסמכים המתמחים במנעולי אבטחה גבוהים בכל תחום המנעולנות.

מכיוון שפעילותו של מנעולן מורכבת ומגוונת, נדרש ידע מנעולן מקצוען לתיקוני המנעולים.

אם עברת לגור לדירה חדשה, שוחח עם בעל הדירה שלך ובקש ממנו לשכור שירות מנעולנות או להחליף את המנעולים. רצוי לבדוק אצל מנעולן מוסמך מקצועי בקרבתכם את האפשרות הטובה ביותר להחלפה או תיקונו מחדש של המנעול.

האפשרות הראשונה היא הנעילה, אם מנעול הדלת שלך פגום או חורק, מנעולן יכול לפתוח את הדלת ובמידת הצורך לעזור לך בשיפור מנעולי הבית שלך. לאחר שהתקשרת, אנו יכולים לעזור לך לתקן את המנעולים שלך. הם גם יעריכו עד המנעולים שלך בטוחים וייתנו לך המלצות לגבי תיקוני מנעולים נוספים. הם יעצו לך על הדרכים הטובות ביותר להחלפת מנעולים פגומים ועל שיטות התיקון החסכוניות ביותר.

מנעולים מסוימים עשויים לדרוש שינוי, ושירות מנעולנות עשוי לשפר את הביטחון שלך. הם יעזרו לכם למצוא את רמת האבטחה הנכונה, בין אם נמצאת בתקציב שלכם ובין אם לאו.

בעת נעילת ביתך, דירתך או משרדך, עליך תמיד לשכור שירות מנעולן המוכר על ידי עמותת המנעולנים . אם אתה קורבן לפריצה – באייל שירותי פריצה ומנעולנות, יכולים לעזור לך על ידי תיקון או החלפת המנעול. אתה יכול גם להיעזר במפתחות נוספות לנעילת הדלת, ואם מישהו פוגע במנעולים בזמן שניסה לפרוץ לנכס שלך, או אם המנעולים שלך נשחקים בגלל בלאי, שירות מנעולנים יעזור בבעיה. ברוב המקרים מנעולנים המתמחים בעבודות רכב יכולים בדרך כלל לייצר את המפתחות במחיר הוגן.

אם אתה נעול מחוץ לבית שלך וזקוק לפריצה, זה עולה בין 250 ל 600 שח לשכור שירות מנעולנות בירושלים ולפתוח את הדלת, שיכול לכלול את עלות החלפת המנעול. אם אתה מאבד את המפתחות וצריך לפתוח את הדלת, המנעול שלך צריך לום אם אתה רוצה שייפתח עם נזק. למנעולן מוסמך צריך לקחת עד 30 דקות לפתיחת דלת נעולה – הזמן שלוקח תלוי בסוג המנעול שהתקנת.

אם המפתח שבור או שהמפתח נתקע, עליך לתקן אותו במהירות האפשרית כדי למנוע נזק נוסף ואי נוחות. אם המנעול שלך אינו פועל כראוי והמפתחות שלך נתקעים או שאתה זקוק למנעולן, התקשר מיד לשירות שלנו כדי לנסות לחלץ את החלק השבור של המפתח. ואם הוא תקוע בדלת נעולה או דבוק לדלת, אם כי ניתן לתפוס אותו בקלות בעזרת פלייר, אם המנעול נשבר או המפתחות נתקעו במנעולים, אז כדאי להתקשר לשירות מנעולן בזריזות.

דילוג לתוכן