חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מרבית האנשים אינם חושבים על שירותי מנעולנות רק כאשר הם זקוקים לשירות הזה, קיימת חברת מנעולנים  בנתניה שיש להם היסטוריה ארוכה של סיוע וחילוץ לאזרחים בנישת המנעולים.

התמחותם היא בשחזור מפתחות שאבדו, החלפת צילינדרים ומנעולים ובדרך כלל בלמגן ולאבטח בתים ובתי עסק מפני גישה לפולשים על ידי מנעולים תקינים וחדישים. הם מתמחים במנעולי דלתות ומסוגלים לתת מגוון פתרונות נעילה בכדי לשלול פריצות, להכין מפתחות חדשים ולהחליף צילינדר למנעול הדלת. אם אתה רוצה שירות מנעולנות לבית או לעסק, בעיקר אם אתה מנתניה וסביבתה וזקוק לשירותי מומחים באיכות גבוהה,  חייג אלינו. למנעולנות הבית, העסק, והמגורים שלך, אנו ניתן לך ייעוץ על כל הצרכים בעזרת השירותים שלנו בנתניה והסביבה.

באייל שירותי פריצה ומנעולנות המומחים במנעולים, מפתחות ומיגוני אבטחה שונים לבתים, משרדים, בתי עסק ורכבים. אנו מציעים מגוון חברות המנעולים שמובילים בתחום, כולל מנעולי רב בריח, חסם שריונית, מולטילוק , ועוד. המנעולנים בחברה שלנו יודעים להחליף את כל סוגי המנעולים כגון מנעולי דלתות, חלונות, דלתות מעץ ואלמיניום ומנעולי דלתות זכוכית, כמו כן מנעולי כניסה לבית וייצור מפתחות ללא מפתח לרכבים ועוד. אנו מומחים במתן שירותים בתחום מנעולים של רכבים, מגורים ועסקים בנתניה, המכסים את כל נישת הנעילה, שכפול המפתחות,  נעילה ופריצה של מכוניות. אנו מסוגלים לתקן מפתחות שנשברו במנעול, לתקן מנעולים ישנים מדלתות ולעשות פריצת מנעולים. אנו יודעים להוציא מפתחות שבורים במנעול, לפרוץ מכונית נעולה, להחליף ולנתק קודנים ואף להחליף ולשפץ מתג התנעה ברכב שלך. מנעולי הרכב יודעים גם להכין מפתח חדש ולהוציא את המפתח השבור מהמנעול.

קרה והשארת את המפתח ודלת הדירה נטרקה, עליך להתקשר למנעולן בנתניה מקצועי על מנת לעשות עבורכם את העבודה. אם קיים מפתח שנשבר בחור המנעול ואתה חייב להחליף את הצילינדר, חייג לשירות שלנו 24/7  על מנת לעזור לך. אנו נותנים שירותי מנעולנות חירום מתקנים ומחליפים את כל סוגי המנעולים הנמצאים היום בשוק. אז אם אתה מחפש צילינדר איכותי או שירותי מנעולנות לבית או לרכב, תוכלו ליצור קשר עם מנעולנים אמינים מנתניה והשרון מאייל שירותי פריצה ומנעולנות ומכיני מפתחות מורשים המתמחים במנעולים מכל סוג שהוא.

בגלל שעבודתו של המנעולן היא מורכבת מאוד, יש צורך בידע וניסיון רב ממנעולן וותיק להתעסקות עם מנעולים.

אם עברת לדירה חדשה, כדאי מאוד שירותי החלפת מנעולים ממנעולן מוסמך. מומלץ לבדוק אצל מנעולן מורשה בקרבתכם את האפשרות הטובה והמשתלמת בשבילכם להחלפת המנעול.

אם הדלתלא נפתחת, כדאי לחייג למנעולן מורשה לסדר את הבעיה. אם מנעול הדלת שלך נפתח קשה או התיישן, מנעולן מסוגל לפתוח את הדלת ולהחליף לך את המנעול. אחרי שחייגת למנעולן, יגיע המנעולן תוך 20 דקות לתקן את המנעולים בבית שלך. מנעולן מומחה גם ייתן לך אינדיקציה לגבי סוג המנעולים בבית. ייעץ לך על לפי תקציבך מה מומלץ וכדאי לך להחליף.

מנעולים רבים ידרשו מעט שינויים  ותוספות הגנה שונים בדלת שלך זאת כדי להעניק לך רמת בטיחות מושלמת.

בעת בעיה שדירתך ננעלה או המשרד, מומלץ לך תמיד לשכור שירות ממנעולן המוכר על ידי עמותת המנעולנים הארצית, שמפוקחים ויכולים לסייע לך בעזרת תיקון או החלפת המנעול. אתה יכול להיעזר בנו בשכפול מפתחות הדלת וגם לתקן מנעולים בלויים ולהוציא מפתח שבור מצילינדר המנעול, בדרך מקצועית ונכונה

אם אתה מעוניין בפריצה לביתך, העלות היא  בין 200 ל 600 שח לעבור שירותי פריצה ולפרוץ את המנעול או הדלת, שגם יכלול את עלות החלפת הצילינדר. אם ואיבדת את המפתחות וזקוק לפתוח את הדלת, מנעולן ממוצע לוקח  לו עד 25 דקות לפריצת הדלת  – הזמן משתנה מפריצה לפריצה תלוי בסוג המנעול.

אם נשחק המנעול, שבור או שהמפתח תפוס, יש לתקנו אותו במהירות האפשרית ע"מ למנוע נזק נוסף ואי נוחות. אם מנעול הדלת חדל מלתפקד והמפתח נתקע או כל תקלה שיש במנעול, חייג עכשיו לשירות מנעולנות מנתניה ואנו נבוא במהירות להעניק לך את השירות הטוב ביותר שניתן.

דילוג לתוכן