חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

האגדה אומרת, ביתי הוא מבצרי, המשרה לנו תחושת בטחון, כאילו הבית שלנו מבצרנו מוגן מכל. מתי אנו מתעוררים, כשגנבים פורצים לביתנו או לעסק, גונבים ובוזזים את רכושנו וכבשו את מבצרנו. כדאי לציין, הגנב בוחר את אזור הפריצה לפי ראות עיניו החדות וידע מהיכן להיכנס ולפרוץ את ביתכם, ולכן מומלץ איש מקצוע מבעוד מועד, אשר יוכל להזהיר מפניהם, טרם הפריצה הצפויה.

לחברתנו באייל שירותי פריצה מנעולנים וותיקים מנוסים כולל אביחי מנעולן מפתח תקווה, שיוכלו לייעץ עבורך פתרון מיגון מושלם לבית שלכם, אצלנו תקבלו פתרונות מיגון לכל כיס לשביעות רצון הלקוח שזקוק לתיקון מנעולים

מנעולן מוסמך מסוגל לחלץ אותך מצרה

לכולם זה קרה או יקרה המצב בו הוא נתקעים מחוץ לבית או מחוץ לרכבנו. ותחושת ותחושת התסכול גודלת במצבים כאלו. המון אנשים נזקקים כל יום לשירותיו של מנעולן ומוצאים עצמם מחוץ או בתוך הבית והעסק או מחוץ לרכבם. קורה גם מצב שאיבדנו את צרור המפתחות של הבית או הרכב.

ותמיד בזמן הלא מתאים מנעול הדלת התקלקל. מנעולן מאייל, בעל ניסיון של שנים בפריצת מנעולים מכל סוג שהוא. כגון מנעולים לבית, כספות, פריצת רכבים, לעסק ולחנות, נגיע אליך ונחלץ אותך במהירות ובמקצועיות ועם מינימום נזק.

מנעולנים מאייל שירותי פריצה ומנעולנות ייתנו מענה 24 שעות  במגוון שירותים מסוגים שונים כגון: פריצת מנעולים, פריצת דלת, פריצת צילינדר, פריצת רכב, פריצת כספת, שינוי קוד לכספת, תיקון דלתות, התקנת דלתות פריצת מנעול לרכב, פריצת מנעול כניסה לבניין, פריצת שרשרת, החלפת מנעול דלת לאחר פריצה ועוד.

מנעולן לבתי עסק

עסקים

למי שיש עסק, אתם לא חשופים לפריצות ותקלות, כי גם בעסק יש דלתות, ומנעולים,ולרוב רכוש רב ערך נמצא בבית עסק, חלילה ייגנבו, דבר זה עלול להביא לנזק רב לעסק ולפרנסה. עסק המחזיק בסחורה יקרת ערך זקוק למיגון חזק ועמיד.

אצלנו מנעולנים העובדים 24 שעות בפריסה ארצית עתירי ניסיון של שנים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם משטרת המחוז ונותנים מענה לעסקים בפריסה ארצית. לא כל מנעולן יכול לתת מענה מנעולנות לעסקים. הציוד שונה ,סוגי מנעולים ודלתות שונים ועוד רבים.

ישנם דלתות שבתקן. כגון התקנת ידית בהלה, שמנעולן בתים ללא ניסיון בעבודה זו יגרום נזק יותר מתועלת,ישנם עוד עבודות כגון התקנת דלת אש או מחזיר שמן ריצפתי לדלתות זכוכית. זו הכוונה מנעולנות לבתי עסקים. עבודה על דלת זכוכית בידיים של מנעולן ללא ניסיון סיכוי גדול, כי תישבר או תיפול בזמן התיקון . ראוי לציין שלעתים גם מנעולנים בעלי שם וניסיון רב עם דלתות זכוכית עדיין שוברים אותן.

אז הפעילו שיקול לפני שאתם מזמינים מנעולן ראשון שעולה לכם בגוגל,תבדקו כי אתם עובדים עם מנעולנים מיומנים ומוסמכים וחברים בעמותת המנעולנים, אשר עובדים בחברה וותיקה ומנוסה, גם בשירות לבעלי עסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן