חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

שירותי מנעולן מגוונים שמנעולן מציע

מנעולן אמין מנוסה ובעל מקצוע ,מקצועיות זה הכרחי שאנו זקוקים לשירות ממנעולן, בין השירותים שאנו מבקשים זה פריצת מנעולים בצורה תקינה והתקנת צילינדרים ומנעולים מסוג איכותי על מנת לשמור על מיגון הבית, פתיחת הרכב ללא נזק פריצת כספות ועוד. אצל מנעולן מקצועי מאייל שירותי פריצה ומנעולנות תמצאו תחומי מנעולנות מגוונים ונוספים נוספים.

שירותי המנעולנות שאנו יכולים להציע.

מנעולן מקצועי והוגן ייתן פתרונות נעילה גם לחלונות הזה, סורגים למיניהם, תיבות דואר, הפיכת כיוון פתיחה וסגירה בדלתות מחסן ועוד.

אצלנו באייל המנעולן  לא רק יתקין מנעולים בדלתות הבית וכלי הרכב בלבד, גם בחלונות עם תריסי הזה סורג טרילידור ועוד. בבית הלקוח או בעסק. הציוד נעילה זה מהמקדמים והאיכותיים לא פחות ממנעולי הדלתות שאנו מכירים, בין היתר, המנעולים מותקנים בחלונות עצמם ומנעולים מחוברים עם הזכוכית.

חשיבות המיגון בחלונות ביתכם או בבית העסק וגם כניסות נוספות כגון דלתות מחסן חשובים למיגון לא פחות מדלתות הכניסה, כי פריצה לא תמיד מבוצעת מהדלת הראשית.

באייל יש התקנת עם פתרונות נעילה מהמתקדמים שיש על ידי מנעולן מקצועי בכל אזור בארץ

היום ישנה עליה בטכנולוגיה, כמו כן גם במוצרי הנעילה השונים. אצלנו תמצאו מנעולן עם אמצעי נעילה מהמתקדמים בשוק, כגון מנעולים עם כרטיס לבקרת שכפול, מנעולים אלקטרו מכאניים ,מנעולים ביומטריים מנעולים אלקטרוניים.

חשיבות מפתחות עם בקרת שיכפול עוזרת ומבקרת שלא ניתן לשכפל מפתח ללא הכרטיס שיטה זו דואגת שהמפתח לא יגיע לידיים לא רצויות.

באייל המנעולן מבצע התקנה של מנעולים ביומטריים הנפתחים על ידי טביעות אצבע או  קודן קוד אישי. המנעולים הללו מאפשרים לנו שליטה ובקרה על כניסה לבית ולבית העסק ומאפשר גישה רק לאלו שהורשו.

התקנת מנעולים אלו  מבוצעת רק ע"י מנעולן מוסמך שידאג לביטחונך.  אמצעים  אלו אנו מתקנים על דלתות, חלונות שערים למפעלים ושערי בית ספר ועוד.

 

מנעולן שמתעסק בהתקנת כספות פריצת כספות ומכירת כספות מכל הסוגים

אצלנו באייל שירותי פריצה ומנעולנות במצעים התקנת כספות ע"מ לשמור על רכושכם, בבית ובבית בעסק, ופריצתן במידה ומנעול הכספת תקול. הכספות מיוצרות מחומרים מחוסמים למיניהם  ומגיעות בגדלים המשתנים בהתאם לצורכי המזמין אותן. ישנם ארבעה סוגים  של כספות שכולם ברי תיקון אצלנו באייל

כספות קומבינציה – הכספת נקראת גם בשם מנעול צירופים עם חוגה מכאנית, קיים לרוב בכספות כבדות קיים בכספת מנעול מכאני ידני נוסף.

כספות דיגיטלית –  כספת זו מאפשרת לנו נעילת חפצינו בעזרת מנעול דיגיטלי באמצעות קוד סודי.

כספות ביומטרית – כמו בשאר המוצרים הביומטריים, אנו מתקינים כספות העובדות באמצעות זיהוי טביעת אצבע.

כספות מכנית – גם כספת זו אנו נותנים שירות מנעולן כולל התקנתן המופעלת באמצעות מנגנון מכני שנפתח ונסגר באמצעות מפתח.

באייל שירותי פריצה ומנעולנות ניתן למצוא את כל סוגי שירותי הכספות כולל תיקונם.

מנעולנים המבצעים גם התקנת דלתות פירזולים לדלת עיניות לדלת וידיות

ישנם דלתות כדוגמת שיריונית חוסם שלהם יש מספר סוגי מנעולים, שחלפתם במנגנון שאינו תואם את הדלת פוגמת באסתטיקה של הדלת. לכן אנו באייל שירותי פריצה ומנעולנות מתמחים גם בהתקנת ידיות מעוצבות וגם בהסבת המנגזון שיתאים לפירזול הדלת החדש כולל הידיות, ישנם מגוון דוגמאות לטעמם של הלקוחות.

אנו גם מתעסקים בהתקנת דלתות עם מגוון מנעולים חדישים ואיכותיים לשיפור מיגון הדלת.  הדלתות קיימות בעיצובים חדישים ומגוונים, לטעם האישי של הלקוחות.

המנעולן מציע התקנות נוספות של אביזרי מיגון רבים ושונים

מלבד המנעולים והדלתות, מנעולן באייל מתקין אביזרי מיגון שונים, כדוגמת מנעול סורג לדלתות המרפסת והחלונות,סוגר ביטחון לדלתות, מנגנונים הדראוליים לשערים ודלתות והתקנת מערכות אזעקה קודנים ומצלמות אבטחה. עם גידול מקרי הפשיעה כדאי לחשוב להתייעץ איתנו על מיגון מתאים.

לתיאום ויעוץ חינם חייגו 24/7 אלינו 0529252323

דילוג לתוכן