חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

מפתח נוסף לרכב לא יועיל כאשר אתה נעול מחוץ לרכב וצריך ללכת לעבודה או  לקחת את הילדים לבית הספר. אם אינך יודע מתי ואיפה איבדת את מפתח הרכב שלך, חובה החזיק בבית מפתח ספייר לרכב. אם יש לך סט כפול של שלטים לרכב בסביבתך, יש לך סיכוי טוב יותר להימנע משירות מנעולן רכב או פורץ רכבים מורשה.

אם נשבר לך המפתח וצריך להוציא מפתח פגום מהמנעול של דלת הרכב או המתג ההצתה או לתקן את סוויץ ההצתה של הרכב שלך

התקשר אלינו. אם ברצונך לשכפל ולשחזר מפתח נוסף לרכב, או אם יש לך מפתח שחוק, פגום או שבור, אנו יכולים לעזור לך בשירות חיתוך, שחזור והחלפת מפתח לרכב. אתה יכול ליצור קשר עם שירותי המפתח ומנעולנות הרכב שלנו ולמצוא אותנו בכל שעה ביום או בלילה כדי לקבל מפתח חלופי.

אם אתה נמצא בצפון, דרום או מרכז הארץ

בתל אביב, ירושלים, באר שבע או חיפה וזקוק לשירות שכפול מפתחות לרכב גם לאחר אבדן מפתח אחרון, מנעולן רכב מורשה שיעזור לך ליצור מפתח חלופי או להחליף מפתח ומנעול לרכב שאבד או נגנב, בקר בכתובת https://eyalock.co.il/ או פנה למומחה למנעולים של רכב ושלטים כדי לייצר מפתח חדש לרכב. ברגע ששירות שכפול המפתחות נמצא באתר, החלפת מפתח הרכב צריכה להימשך מספר דקות בלבד. לאחר שהמנעולני רכב של אייל שירותי פריצה ומנעולנות מכינים את המפתח שלך, הם מתכנתים את המפתח וחותכים אותו כדי לשכפל אותו עם שבב.

המנעולן רכב אינו זקוק לשימוש בכלים נוספים מכיוון שאותה מכונה המשמשת לחיתוך מפתחות אחרים יכולה לשמש גם לחיתוך מפתחות בסיסיים לרכב ומפתחות אלה קלים לחיתוך.

אם אתה מעוניין לחייג לחנות שכפול מפתחות של רכב ומבקש להחליף מפתחות רכב

יש סיכוי טוב שתוכל לשחזר את מפתח הרכב שלך אם אין לך את המפתח המקורי, במקום לייצר אותו על ידי חנות מנעולים. ברוב המקרים זה יעלה לכם בערך כמו שירות שחזור ושכפול מפתחות נייד לתיקון המנעול של הרכב, אך זה תלוי עם איזה משכפל מפתחת וחנות אתם מתמודדים. בניגוד למפתח לרכב שאבד, שירות שכפול מפתח הוא אפשרות זולה בהרבה. למנעולן יש את כל הציוד הדרוש כדי לתכנת את המפתח לפני שאתה מבקר אצל המוסך או חנות המנעולים, כך שאתה לא צריך ללכת אליהם ולכין לך את המפתחות.

אם אתה מתקשר למנעולן רכב ואין לך מפתח מקורי שעובד

אתה יכול להשיג אותו בחינם. מנעולנים יכולים גם ליצור מפתחות חלופיים למכוניות במקרה של נזק, גניבה או אובדן של המפתח, וגם מציעים שירות זה. לאחר שקיבלתם מפתח חדש לרכב שלכם, עליכם פשוט להתקשר אליהם שיבואו אחרי שעות כדי לעזור לכם. מנעולן רכב מוסמך ומורשה יגיע להביא את המפתחות החדשים או להניע את הרכב ולפתוח את הרכב הנעול, לשלוף את המפתחות השבורים, להחליף מנעולי דלתות ומערכת הצתה, ליצור מפתח או להחליף מפתח לרכב. אם זה משתלם יותר לקבל עזרה משירות מנעולן רכב נייד, עדיין תוכל לשכור אותם כדי לשכפל את המפתחות.

אם אתה זקוק למפתח נוסף כדי לפתוח את דלת הרכב שלך, אם אתה שחכת את מפתח רכב שלך בפנים, לא יהיה יקר להכין עותק.

קבלת מנעול לרכב

היא האפשרות החסכונית ביותר כאשר אתה צריך להכין מפתח לרכב, מנעולן רכב יכול לתת לך אפשרות זולה יותר שתחסוך לך כסף. אנו גם יודעים שאם תפנה לשירות מפתח שכפול מפתחות לרכב ולא לסוכנות רכב כדי לשכפל את מפתחות הרכב שלך, זה יכול להיות משתלם יותר להעתיק כל מפתח. אייל מנעולן רכב מורשה לשכפול ושחזור מפתחות יכול לשכפל כל מיני מפתחות ולקבל מפתח כפול לכל מכונית בפחות מהמפתח המקורי.

בהתאם לתחכום המפתח לרכב שלך, תוכל גם לנסות לבדוק אם שירות המנעולן רכב המקומי שלך יעתיק אותו עבורך. אם איבדת מפתח לרכב והוא בא ממיקום אחר מזה שאתה מחפש, מכונית קרובה יותר היא אפשרות טובה מכיוון שניתן למקם אותה בכל מקום.

כשאתה קונה מפתח לרכב באינטרנט, בדוק שהמפתח מגיע מחנות, אך בדוק אותו גם לפני שאתה קונה אותו. אם רכשתם את מפתחות הרכב שלכם באינטרנט, אנא בדקו את המפתחות שיוצאים מהחנות לפני שאתם קונים אותם באופן מקוון.

מכיוון שמתג ההתנעה (סוויץ)

הוא חלק בסיסי במנעול ועובד בשילוב עם מפתח המכונית, לא מדובר כל כך במנעול הרכב, אלא בשירות המפתחות של מנעולן הרכב ולא במכונאי, מכיוון שהמפתח הישן כבר לא עובד על המכונית הזו. לכן, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשאול אם מנעולן רכב יכול לעשות את העבודה עבורכם והאם הוא טוב בייצור מפתחות לרכב בסיסיים וליידע אותו על שנת הדגם של הרכב שלכם, מכיוון שמשדרים ומפתחות לרכב ידרשו שונה מכשירים. אם אתה נותן להם את המידע הזה, וודא שאתה אומר להם אם מפתח הרכב שלך נגנב, כי בלי המפתח אתה לא יכול לתכנת מחדש את מפתח הרכב מכיוון שהמפתח הישן כבר לא עובד איתו. אם שינית את ההצתה לאחר שאיבדת את המפתח, יידע את שירות המפתחות כדי שיוכל לתת לך מושג טוב כיצד להחליף אותו.

דילוג לתוכן