חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

טיפים לתיקון מנעול דלת שמסתובב קשה בדלת

מפתחות מסתובבים קצת בדלת ובקושי הבית שלך? הייעוץ היומי שלנו כעת הוא פתרון חיוני וחסכני במאמר אנוכי ידון בנושא מנעולנות שבוודאי יעזור לכם בכל בית בארץ, לרוב כשאני מגיע לדירת לקוח תוך שהייה מחוץ לדירתו או אפילו בתוך הבית מכיוון שהמפתח עובד כחצי מהלך והוא כבר נתקע, שאתה במצב הזה הבעיה היא די מורכבת ואין מה לתקן. אתה באמת צריך פורץ ומנעולן מורשה כדי לפתוח את דלת הבית, שנייה לפני שזה קורה. אני רוצה לתת לך טיפ כיצד להימנע מבעיה זו. אתה יכול להתקשר לאייל שירותי פריצה ומנעולנות 24  שעות חייגו 0529252323 לקבלת תשובה בחינם וטיפ.

תיאור הבעיה|פורץ דלתות הבעיה היא ככל הנראה הבריח שבולט בתחתית הדלת, הוא נמצא כעת במצב לא מכוון ובכל פעם שאתה סוגר את הדלת, יש תחושה שהוא בקושי זז ולא גלוי כתנועה קשה שכל רגע המפתח הולך להישבר בתוך הצילינדר.

אופן התיקון| זה מאוד פשוט, שימוש במשהו חד מברג וכדומה או לחלופין משהו לגירוד החריץ של המוט מתחת לדלת בתחתית, כמעט בכל הסוגים של דלתות הפלדה קיים סוג שהוא של בריח בתחתית הדלת, הפתח אליו אתה מסתכל מתחת לדלת למטה. למעשה, הבריח נכנס פנימה לחריץ, כשיש שם לכלוך. שהתנקז והתייבש עם הזמן מקשה על דחיפת הבריח לפתח וגורם לשילוב קשה, ועכשיו שאתה מתקשה לסגור את הדלת במפתח. אם עדיין יש קושי רב בנעילת הבית לאחר ניקוי החור, יש סיכוי שמנגנון הדלת שלך עלול להיפגע ומומלץ להחליף באחר. איתור מקור הבעיה ולא זריקת רעיונות לאוויר עשוי להדרש איזון לדלת ושימון המנעול בריסוס WD-40 באופן שווה, מבנוסף רצוי לבדוק את שחיקת המנעול, צילינדר שחוק בהחלט יכול לגרום לבעיות בדלת הבית שלך. מספר תובנות,  בדגמים ישנים יותר של דלתות קיים בריח שנכנס למשקוף הדלת בחלק התחתון, לא בכל דלת יש מוט שנכנס לחור הרצפה, קיים קיים למצב שסובבתם את המפתח עד הסוף ובכל זאת הדלת מסרבת להיפתח אתם זקוקים למנעולן פורץ דלתות מוסמך ומקצוען שיבוא לעזרתכם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן