חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

בין אם זה הבית או העסק שלך, הנעילה מהנכס שלך יכולה להיות מאוד לא נוחה ומלחיצה. מציאת מנעולן מהימן הפועל 24 שעות ביממה באילת שתוכל להתקשר אליו כשתזדקק להם, ייתן לך שקט נפשי כשאתה נמצא בקמצוץ. בדיוק כמו שהשם מרמז, מנעולנים באילת הם אנשי מקצוע שהוכשרו לעבוד עם מפתחות ומנעולים. הם יכולים להחליף מנעולים, לשכפל מפתחות ואפילו לפרוץ מנעול, מבלי לפגוע בפתח. הנה כמה סיבות מדוע ייתכן שתצטרך להיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי .

מפתחות אבודים או גנובים

אחת הסיבות העיקריות לכך שתצטרך להתקשר למנעולן באילת היא שאיבדת את המפתחות לביתך או לעסק שלך. במצב כזה אולי לא תהיה לכם אפשרות אחרת אלא להתקשר למנעולן מקצועי, שיעזור לכם לקבל גישה. בין אם איבדת את המפתחות שלך ובין אם מישהו גנב אותם, יש סיכוי גבוה שמישהו יוכל להשתמש בהם כדי לגשת לנכס שלך. אם איבדת את המפתחות שלך או שמישהו גנב אותם, עליך לפנות מיד למנעולן מקצועי. מנעולן יפתח מחדש את המנעולים שלך או יחליף אותו ואז יפתח מפתחות חדשים.

עוברים לבית חדש

יש אנשים שמניחים שכאשר הם עוברים לבית שזה עתה נבנה הם לא צריכים לדאוג לנושאי אבטחה. אבל אם זה עתה עברת לגור באילת, אין לך מושג כמה אנשים יש עותקים של המפתחות שלך. יש סיכוי גבוה כי לבונה כבר יש מפתח ראשי, שבו השתמשו כדי לקבל גישה לביתך בכל עת. מלבד הבונה, אינסטלטורים, חשמלאים, קבלני גבס ומומחי ריצוף, יצטרכו לגשת לביתך בשלב כלשהו בשלב הבנייה, כלומר ייתכן שיהיה להם גם עותק של המפתחות שלך. לאחר סיום שלב הבנייה ועברת לגור, תצטרך לעבוד עם מנעולן באילת, כדי למנע מחדש או להחליף את המנעולים שלך.

מקשי קוד שבורים

בגלל עייפות מתכת ושימוש קבוע, בסופו של דבר המפתחות שלך יעברו בלאי. אם המפתח מתקלקל בתוך המנעול, אז זה יכול להיות קשה מאוד להסיר אותו. כשאתה נתקל בתרחיש כל כך מצער, עליך להתקשר למנעולן באזור מגוריך באילת. מנעולן מגורים יעבוד על המנעול ואז יעזור לכם לגשת לחצרים שלכם. לאחר מכן, הם יכולים להקיש מחדש את המנעול, לחתוך מפתח חדש או אפילו להחליף את המנעול, אם יש בכך צורך.   

עוברים דירה

מעבר לדירה דומה למעבר לבית חדש. אין לך מושג למי יש עוד עותק של המפתחות שלך. לדוגמה, אם מדובר בדירה ישנה או קיימת, סביר מאוד להניח שיש מספר עותקים של המפתח שם בחוץ. לדיירים הקודמים עשויים להיות עותקים של המפתח. עם זאת, אפילו לדירה חדשה עשויים להיות בעיות דומות. אם זה עתה עבר לגור בדירה חדשה, שוחח עם השוכר ובקש ממנו שיהיה לך מנעולן מפתח מחדש או להחליף את המנעולים.

מנעולים פגומים

בדיוק כמו מפתחות, מנעולי הדלת מועדים לבלאי. לאחר זמן מה הם יתבלו ואז לא יצליחו לעבוד כמו שצריך. כמו כן, מישהו עלול לפגוע בהם בזמן שהוא מנסה להשיג גישה לביתך או לחצרים העסקיים שלך. כשזה יקרה, תפנה יותר זמן ומאמץ ותנסה לפתוח את המנעול. ובמקרים מסוימים, הם עלולים להיכשל בפתיחת הנעילה לחלוטין, ומשאירים אותך נעול מחוץ לבית, לרכב או לעסק שלך. בין אם מישהו פגע במנעולים שלך בניסיון להשיג גישה לנכס שלך, ובין אם הם שחוקים לחלוטין בגלל בלאי, מנעולן מאילת יכול לעזור לך בבעיה.

התקנת גישה עם מפתח יחיד

בחלק מהבתים או העסקים יש מפתחות שונים לדלת הכניסה, לדלת האחורית ולדלתות גישה אחרות. כפי שאתה בוודאי יודע, זה יכול להיות די מתסכל, מכיוון שעליך לשאת את המפתחות השונים ולזכור שבאמצעות להשתמש כדי לגשת לדלתות שונות. החדשות הטובות הן שאתה יכול להימנע מכל אותם אי נוחות על ידי התקנת גישה למפתח יחיד בבית שלך. מנעולן יפתח מחדש את כל דלתות הגישה שלכם ויהפוך אותם לנגישים באמצעות מפתח יחיד.

ננעל בטעות

אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שתזדקק למנעולן חירום היא כאשר ננעלת מחוץ לביתך. אתה יכול למהר לתפוס את העיתון או לבדוק דואר, לצאת החוצה לגינה או לכסח, או לדבר עם שכניך. מבלי להביא את המפתחות שלך, הדלת נסגרת מאחוריך ומנעול מתקשר. או שילדך עלול לנעול את הדלת כשאתה יוצא החוצה, ואולי לא יוכל לפתוח אותה. ברגע שאתה נעול מחוץ לבית שלך, יתכן שלא תהיה לך אפשרות אחרת להתקשר למנעולן.

שדרוג אבטחת הבית

במהלך השנתיים האחרונות חווה העולם התקדמות טכנולוגית רבה וביטחון הבית לא הושאר מאחור. נכון לעכשיו, יש לך אפשרויות רבות כשמדובר במנגנון הכניסה של הבית שלך. במקום להשתמש במנעולים מסורתיים, תוכל לבחור בכניסה ללא מפתח, מה שיהפוך את הנחות שלך לבטוחות עוד יותר. עם כניסה ללא מפתח, כמעט בלתי אפשרי שמישהו יקבל גישה לבית שלך, בין אם המשפחה שלך בסביבה ובין אם לא. אם אתה מרגיש שהגיע הזמן לשדרג את אבטחת הבית שלך, אז המנעולן שלך יכול לעזור לך לבחון את האפשרויות הזמינות ואז לבחור מערכת שתתאים לצרכים ולהעדפות שלך. 

איך מוצאים את המנעולן הנכון באילת?

בין אם נעולתם מחוץ לבית, לרכב או לחצרים העסקיים, וסתם תרצו לשדרג את האבטחה הביתית שלכם, עליכם להתקשר למנעולן המקומי. אבל כשיש עשרות מנעולנים שם בחוץ, איך תבטיחו שתבחרו נכון? להלן מספר טיפים שינחו אותך:

דילוג לתוכן