חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

.

לאילו רישיונות מנעולן זקוק?

כרגע אין דרישות רישוי חובה המתייחסות במיוחד למנעולנים, אם כי קיימת תוכנית רישוי מרצון (ראה להלן). עם זאת, אם אתה מציע שירותי מנעולנות, סביר להניח שתזדקק לרישיון מהרשות לענף האבטחה או איגוד המנעולנים. תוכלו למצוא מידע נוסף על מי זקוק לרישיון מאתר המנעולנים. אחזקת מפתחות היא המקום בו אתה מחזיק מפתחות כפולים ו / או קודי אזעקה עבור הנכס של הלקוח, כך שתוכל להגיב להתראות האש והאבטחה שלו. (ייתכן גם שמנעולנים ידרשו רישיון מה-איגוד המנעולנים בשלב כלשהו בעתיד, אם כי כרגע אין לוח זמנים לזה.)

עליך להיות מודע לדברים הבאים:

רישום מוביל פסולת

יהיה עליך להירשם כמוביל פסולת בדרגה נמוכה יותר או אספן מקצועי או מעביר פסולת אם אתה מסיע פסולת שיצרת במהלך עבודה מבית הלקוח, רכב או מתחם עסקי. ההרשמה היא ללא תשלום ונמשכת ללא הגבלת זמן והיא מונפקת על ידי הסוכנות לאיכות הסביבה בעיר ירושלים, משאבי הטבע בירושלים, והסוכנות לאיכות הסביבה בצפון והסוכנות להגנת הסביבה .

רישוי מרצון

איגוד המנעולנים הראשי  מפעיל תוכנית רישוי המאפשרת מועמדים מצליחים להשתמש בלוגו החברה המאושרת שלהם. תוכנית זו אינה חובה, אך ייתכן שתרגיש שזה יועיל לעסק שלך להצטרף אליה. ה- איגוד למנעולנים מפעיל גם תכנית רישום מרצון למנעולנים מורשים.

באופן דומה, המכון למנעולנים מוסמכים (כיל) מעדכן את חבריו לפני שהוא מאפשר להם להשתמש בלוגו של כיל.

 

מנעולנים מורשים

חוק ענף האבטחה הפרטית משנת 2001 הציג מספר דרישות רישוי חדשות לעוסקים בענף האבטחה. נכון להיום מנעולנים אינם מוסדרים על ידי חקיקה זו ואינם נדרשים על פי החוק לקבל רישיון מהרשות לענף האבטחה והמנעולנות. בהיעדר תקנה סטטוטורית, איגוד מנעולנים ראשי הציג תוכנית רישוי משלה המאפשרת למועמדים מצליחים להשתמש בלוגו החברה המאושרת על ידי עמותת המנעולנים בודק את כל החברות המאושרות על מנת לוודא כי התקנים הנדרשים עומדים ומבצע בדיקות גילוי ושירות חסימה  בחבריה. תוכל למצוא מידע נוסף על תוכנית זו באתר איגוד. המכון למנעולנים מוסמכים מאמן את חבריו באופן דומה. תוכלו למצוא מידע נוסף באתר.

אם אתה מציע שירותי מנעולן, יהיה עליך לקבל רישיון מה- עמותה.

להישאר חוקי

מנעולן שעובד על נכס הלקוח עלול להיות פגיע ולכן יש לעשות את כל המאמצים בכדי להבטיח שהכל נעשה על ידי הספר וכי יתקבלו האישורים הנכונים לעבודה ויישומים רשומים במדויק. ביצוע בדיקת רקע, כפי שבוצעה על ידי המנעולנים על חבריה, תבטיח ללקוחות שאתה אמין וישר.

קמעונאות

יש מגוון רחב של חקיקה החלה על קמעונאים ושמירה על האינטרסים של הצרכן. לדוגמא, אסור לתאר סחורות ושירותים באופן מטעה ולהציג בבירור את מחיר הקמעונאי של הסחורה. אתה תהיה אחראי לוודא שכל המוצרים והשירותים מתאימים למטרה המיועדת שלהם ובאיכות מספקת. ישנה גם חקיקה צרכנית המכסה מכירה מחוץ לבית – כאשר אתה מתקשר עם מישהו הרחק מהמקום שלך, למשל אם ביקרת אצל לקוח בביתו כדי לבצע הערכת אבטחה.

הגנת מידע

כל עסק שמנהל רישומים ממוחשבים של פרטיהם האישיים של אנשים, או משתמש במערכת טלוויזיה במעגל סגור, עשוי להזדקק להירשם במשרד נציב המידע. בקר באתר מנעולן להנחיות נוספות. אם אתם מתכננים להתקין מערכות טלוויזיה במעגל סגור, זה יכול להיות רעיון טוב להכיר את ההדרכה כדי שתוכלו לייעץ ללקוחותיכם לגבי מיקום ההרשמה.

בריאות ובטיחות, אש

עליך לציית עבודת גהות בעבודה ועל בטיחות באש חקיקה.

חקיקת תעסוקה

כל מי שמעסיק עובדים חייב לציית לחקיקת העבודה . תחומי החקיקה החשובים כוללים גיוס, חוזי עבודה, שכר, שעות עבודה, חגים, מדיניות תעסוקה, מחלה, יולדות, אבהות, אפליה, משמעת, תלונות, פיטורים, פיטורים ובתי דין לעבודה.

ביטוח למנעולן

צרו קשר עם מבטח או מתווך ביטוח והסבירו במדויק כיצד העסק שלכם יפעל – ואז הם יסבירו איזה כיסוי ביטוח למנעולן באילת לדוגמא כיסוי ביטוח עליכם להחזיק על פי החוק, וכיסוי אחר  שעליכם לשקול. זה עשוי לכלול:

דילוג לתוכן