חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

דלתות מוסך ומחסנים מציעות דרך נוחה להיכנס ולצאת מהבית או דירת נופש שלך באילת, גם לבעלי בתים וגם לעבריינים. במחלקה המשטרתית קיבלתי לעתים קרובות שיחות מבעלי בתים מבוהלים שחזרו הביתה למצוא אדם זר במוסך שלהם, נסעו לביתם רק כדי למצוא את דלת המוסך שלהם פתוחה, ואפילו בעל בית שלכד בהצלחה פורץ במוסך או במחסן שלו. . להלן טיפים לאבטחה לדלתות המחסן שלנו כך שזה לא יקרה לכם! הקדש מספר רגעים לאבטחת הבית כראוי על ידי יישום טיפים פשוטים וזולים אלה לבטיחות המוסך מבעלים של מנעולן באילת ואיש כוחות הביטחון לשעבר שראה הכל.

אל תאבטח את הדלת בין המוסך שלך והבית שלך – מכיוון מוסכים אחד של נק' הכניסה אהוב של פורץ (אחרי דלתות קדמיות ואת דלתות זזות ) לא להסתמך רק על דלת המוסך כדי לאבטח את הדירה שלך. ודא שיש לך דלת חסונה עשויה מתכת או עץ מלא בין הבית שלך למוסך וצייד את הדלת במנעול איכותי ובמנעול אבטחה גבוה . שמור את זה נעול כל הזמן. חורי הצצה לא נועדו רק לדלת הכניסה שלך. אנו יכולים להתקין עינית בדלת שבין המוסך לביתך, כך שאם אתה שומע רעש, אינך צריך להעמיד את עצמך בדרך לחקירה.

האם שילוב האזעקה שלך – אבטחת את כל הדלתות והחלונות שלך במערכת אזעקה אמינה, אך האם הוספת חיישן לדלת מוסך? הטכנולוגיה של ימינו יכולה להתריע בפניך בטקסט אם דלת המוסך שלך נפתחה, לעתים קרובות לפני שהאזעקה של הבית שלך מופעלת בפועל ונשלחת המשטרה.

האם חלונות לדלתות מוסך מוגנות – פורצים באילת אוהבים חלונות שקל להציץ אליהם וקל לפרוץ, חלון חלבית במוסך שלך (או עדיף שאין חלונות!) עשוי להוות גורם מרתיע לפורץ לעבור לבית אחר.

אל תשמור את השלט ברכב שלך – השארת שלט דלת המוסך במכונית שלך הופכת את עבודתו של פולש בית לקלה מאוד וזהה להשאיר את המפתחות גלויים ברכב שלך. פושע אופורטוניסטי יכול לשבור את חלון המכונית, לתפוס את השלט ולהמשיך פנימה, או להציל את השלט ולחזור אחר כך. מרבית המכוניות החדשות מגיעות עם לחצני פתיחת דלתות מוסך הניתנים לתכנות, הפועלים רק כאשר המפתחות נמצאים בסוויץ. עיין במדריך לרכב שלך לקבלת הוראות כיצד להגדיר זאת. אנו ממליצים להשתמש באלה או שתוכל לתכנת את המוסך לעבודה באמצעות מפתחות.

אל תסמכו על שחרור נעילת החירום – נועד לעזור לכם להימלט ממוסך נעול, שחרור החירום של דלת המוסך שלכם מציע דרך קלה נוספת לפורצים. פורץ פשוט משתמש בקולב או בכלי אחר כדי למשוך את חוט התפס לשחרור החירום של דלת המוסך ולהפשיל את דלת המוסך. שימוש בעניבת רוכסן פשוטה או הוצאת הכבל מתפס החירום של דלת המוסך שלך יכול לספק הגנה נוספת מפני התקפות מסוג זה. זה יכול, עם זאת, להוות סיכון בטיחותי אם אתה זקוק ליציאה מהמוסך שלך או לפתוח את דלת המוסך שלך במהירות ללא חשמל, אז שקול את היתרונות, ערוך מחקר נוסף והחלט מה הגיוני לביתך על ידי מנעולן מוסמך.

אל תתקין כספת במוסך שלך – ככל הנראה המקום הגרוע ביותר שבו אתה יכול להתקין כספת. הכנסת חפצי הערך שלך לכספת במוסך שלך היא לא רעיון טוב, לקבלת מידע נוסף על היכן להתקין את הכספת שלך ומדוע המוסך הוא רעיון רע, התייעץ עם מנעולן .

מנעולן באילת מספק פתרונות אבטחה לבית המרתיעים ומרתיעים את הפושעים לפרוץ לבתים בדרום ובאילת. אנחנו לא עובדים על דלתות מוסך או מתקנים אותם, אבל אם אתה צריך לשדרג את המנעול בין דלת המוסך לביתך, ברצונך להתקין עינית, או אם נצטרך להזיז או להתקין כספת, התקשר אלינו ל הצעת מחיר ללא התחייבות בחינם.

דילוג לתוכן