חיפוש
מנעולן בפריסה ארצית 24/7

ישנן סיבות רבות ושונות שבעל בית עשוי לרצות להחליף את המנעולים: להיות מסוגל להשתמש באותו מפתח כדי לפתוח את כל הדלתות לבית, לשקט נפשי לאחר פריצה, או אם ליותר מדי אנשים יש עותקים של מפתחות הבית, לדוגמה. לעיתים בעלי בתים חדשים בדוגמה זו אילת, רוצים להחליף מנעולים לאחר מעבר לבית חדש. ללא קשר לסיבה להחלפת מנעולים, אין להתעלם מאבטחת הבית. אמנם ניתן להחליף את מנעולי הבית באמצעות ערכות נעילה, אך לא לכל בעל בית יש את הכלים והניסיון להחליף את המנעולים כראוי.

כאשר הגיע הזמן להחליף את המנעולים, בעלי בתים באילת בדרך כלל רוצים לבצע את העבודה במהירות. בעוד שמנעולן מקצועי מורשה ומוסמך יכול להחליף את מנעולי ביתך די בקלות ובזמן המתאים, הם יכולים גם להציע שירותים מועילים אחרים. מקצוען יכול לייעץ לכם באילו מערכות אבטחה פיזיות ואלקטרוניות צריכות להיות במקום. הם יחלוקו ידע על מערכות מפתח ראשיות, טכנולוגיות בית חכם ומערכות כניסה ללא מפתח. מנעולנים מקצועיים עובדים עם כלי מנעולנות מתוחכמים ויכולים להשתמש בניסיונם ובכישוריהם כדי לשנות את המנעולים שלכם כדי לשמור על בטיחות ביתכם.

האם זול יותר להחליף את המנעולים או לחדש את המנעול?

ייתכן שתרצה להחליף את המנעולים שלך מכל מספר סיבות. אולי בדיוק עברת למקום חדש ורוצה להתחיל מחדש עם מנעולים ומפתחות חדשים. לחלופין, אם התרחשה פריצה, אחד הצעדים הראשונים לנקוט לצורך אבטחה הוא החלפת מנעולי הבית או מפתחות מחדש.

אם המנעולים שלך הם במצב טוב בעצם, זה יכול להיות קל יותר ופחות יקר למנע אותם מחדש. כדי להחליף מנעול, מחליפים את תוף גליל המנעול עם מנעולים בגודל שונה. לפיכך, נדרש מפתח חדש התואם לגודל הכוס החדש.

מנעולנים באילת יכולים בדרך כלל לפתוח מחדש את המנעולים בתשלום נמוך יותר ממה שהם עשויים לגבות כדי להחליף את המנעולים לחלוטין. ישנן אפשרויות מיגון למנעול מחדש של נעילה, אולם בעלי בתים רבים עשויים לחסר זמן או ניסיון לעשות פרויקט מפתחות מחדש נכון. זה חכם להתייעץ עם מנעולן מוסמך ומקצועי באזורכם לגבי האפשרויות הטובות ביותר למנעול מחדש או להחלפת המנעולים.

איך אוכל למצוא מנעולן מאילת שאני יכול לסמוך עליו?

כאשר אבטחת הבית שלך עומדת על כף המאזניים, חשוב יותר מאי פעם לבצע את שיעורי הבית שלך לפני שתעסיק מנעולן. העסקת מנעולן באילת שתוכלו לסמוך עליו היא תהליך שאין להקל בו ראש. בקשו מחברים ושכנים המלצות למנעולנים, והיכנסו לאינטרנט לחקור מנעולנים שונים באזורכם.

כשבחרת מנעולן פוטנציאלי, בדוק שהכתובת שהם מספקים היא מקומית. ודא כמה זמן החברה עוסקת; חברות העוסקות בביטחון בתיהם של אנשים אינן יכולות לעסוק זמן רב מאוד אם אינן כנות ומעל הכל. וודא כי המנעולן מוסמך: מנעולנים צריכים להיות מסוגלים לספק מספר רישיון אבטחה ראשי. יש להימנע מכל מנעולן שלא יכול להציע פיסת זיהוי זו.

סמכו על האינסטינקטים שלכם. אם נראה שמשהו דגים לגבי מנעולן פוטנציאלי, פשוט מצא אחר. אתה צריך להיות מסוגל לסמוך על מנעולן. אם אתה עושה את שיעורי הבית של המנעולן מראש, אתה בטוח שישן טוב יותר בידיעה שאתה והבית שלך בטוחים ומאובטחים.

כמה עולה החלפת המנעולים?

החלפת המנעולים של הבית מחזק את הבטיחות והביטחון הכללי של משק הבית. כאשר בודקים את עלות החלפת המנעולים, יש לזכור את חשיבות הפרויקט. עם זאת, החלפת מנעול תביא לשני סוגי עלויות. הראשון הוא דמי שירות המכסים הובלה וכל דמי חירום לאחר שעות העבודה. העלות השנייה להחלפת מנעולים היא דמי חומרה. מנעולנים עשויים להמליץ ​​לכם לבחור במפתח מחדש במקום להחליף מנעולים. מנעולנים בדרך כלל יכולים לפתוח בית מחדש במחיר נמוך יותר מאשר להחליף את כל המנעולים.

אם מנעולן מאילת ממליץ להחליף את כל מנגנוני הנעילה בכל ביתך, דאג לקבל חוות דעת שנייה. המנעולים שלך אכן דורשים החלפה, או שמסגר עשוי לנסות לנצל את אמונך.

כמובן, אם התקשרת למנעולן במצב חירום, רק וודא שהוא מספק מספר רישיון אבטחה ראשי על פי בקשה, וודא שהם עסקו זמן רב. ואז קדימה ושלם את הדרוש בכדי להפוך את ביתך לבטוח ובטוח שוב.

כמה גובה מנעולן בכדי להיכנס לבית?

המחיר שמנעולן עשוי לגבות בכדי להיכנס לבית ישתנה בהתאם למספר גורמים. חלק מהמשתנים החשובים ביותר בקביעת שכר טרחה של מנעולן כוללים האם המנעולן נקרא בתנאי חירום. אם כן, תשלום לאחר שעות העבודה ודמי נסיעה או הובלה עשויים להעלות את העלות יחד עם תשלום שעתי גבוה יותר. אם השירות הוא טכני ביותר או בסיסי יותר ישפיע על המחיר של שיחת שירות מנעולן. מנעולנים מיומנים ומנוסים יותר עשויים לגבות עמלות גבוהות יותר. זכור את החשיבות של אבטחת הבית שלך, אתה מסתכל על העלות של שמירה על ביטחון ביתך.

אם איבדת את מפתח הבית המקורי, מנעולן מנוסה אמור להיות מסוגל ליצור לך מפתח חדש כדי שתוכל להיכנס לביתך. אם זה המקרה, המנעולן יבקש ממך לספק עובדות ומידע שונים שיעזרו לו להגות מפתח שיעבוד. אם אתה זקוק למנעולן שייצור עותקים של מפתחות, הם אמורים להיות מסוגלים לעשות זאת גם עבורך. אם אתה צריך להיכנס לביתך, אל תיבהל: מנעולן מוסמך ומקצועי אמור להיות מסוגל לעזור.

האם מנעולן יכול לפרוץ כספת?

לפעמים בעלי בתים משתמשים בארגז נעילה ולא בכספת בפועל. תיבות הנעילה אינן יציבות באותה מידה, אך עדיין שומרות על פריטים יחסית בטוחים ומאובטחים. אם ה"כספת "שלך היא למעשה תיבת מנעולים, מנעולן כספות אמור להיות מסוגל לפתוח אותה בקלות. אם יש לך כספת ממשית, תצטרך להתקשר למנעולן שמציע שירותי פתיחת כספות מיוחדים.

הכספת שלך עשויה לדרוש מנעולן לפתוח אותה מסיבות שונות: יתכן שאיבדת את השילוב, מנגנון נעילת הבטיחות של היחידה התחיל לפעול, ייתכן שבורג הכספת נתקע או שמנגנון הנעילה נפגע. תחזוקה נכונה של הכספת שלך אמורה למנוע את הצורך שלך להתקשר למנעולן כספות לשיחה לפתיחה בטוחה. אבל אם אתה מוצא שאתה זקוק למנעולן, חפש אחד כזה שמתמחה בפתיחה בטוחה. כשמצאתם מנעולן פוטנציאלי לתפקיד, דאגו לבדוק היטב את תעודותיו. כל מנעולן מוסמך אמור להיות מסוגל לספק לך את מספר רישיון האבטחה הראשי שלו על פי בקשה.

 
דילוג לתוכן